Nie wiem jak to poddać opinii...

Sputnik
Zgłupiałem innymi słowy

Zacznijmy od początku, porządek musi być!

Jestestem liberałem więc jak to jest, że zostałem oceniony natychmiastowo oceniony jako 'lewak' 😎

Wróć to tempo!

Ktoś chyba nie rozumie pojęcia LIBERAŁ. O zgrozo!

Szkoda mi tylko Użytkowniczki o nicku "Michalina" gdyż jest maksymalnie pogubiona i stara się przypodobać patologii z ramienia Loli fascynującej się męską masturbacją.

Droga Lolu, w tym nie ma nic złego, że się masturbujesz ale nie musisz to na każdym kroku to podkreślaś, że cię to kręci 🤫

Re: Nie wiem jak to poddać opinii...

Sputnik