Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

da®®io
hej, jak Ci minął dzień? czy wiesz, że chyba na Atlantydzie znów jest szlaban dla nielogowanych bo nie mogę tam wejść:(

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Wenus
Dzięki, dzień jak co dzień :) Fajnie by było "rozruszać" to forum. Podoba mi się jego układ. Na Atlantydę wolę nie zaglądać po ostatnich podejrzeniach Illuminata.

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

da®®io
coś mi tam zaczęło źle działać, bo nie wchodzą mi tematy, gdy klikam na ostatnie rozmowy to mi wchodzi 1 strona startowa wątku, gdy klikam na numery stron aby przerzucić to mi znikają numerki, podczas ładowania stron znikają zdjęcia i obserwuję wiele innych anomalii które wyglądają naprawdę dziwnie

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Wenus napisał/a
Jolu, jeśli to komplement poleciał w moją stronę to dziękuję, a jeśli to tylko sarkazm to tym bardziej ;)

No masz, "tym bardziej"? :), to nie był sarkazm, naprawdę cieszę się, że tu zaglądasz i piszę jak Ciebie odbieram.

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Wenus
Ok, I koniec tych babskich czułości ;)
Pisałam już do Darka, że to forum jest fajnie rozplanowane tylko jeszcze ludzi w nim brak.  Jak piszę to mam wrażenie, że echo mi odpowiada - jak przy prawdziwym remoncie ;))

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

To nie echo, tu Wielki Brat (Szef) czuwa!:))), tylko pozornie nie ma nikogo he he....

A jeszcze w temacie "czułości", Darek ma rację, naprawdę ładne to oczko, ciekawe czy drugie tak samo! :P

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Wenus
I bardzo dobrze, niech czuwa i czujnym będzie bo nie lubię tak pisać sobie a muzom ;)

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Jola
I również ma ładne oczko :)), nawet dwa! :D
123