Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Wenus
:DDD Za kotami specjalnie nie przepadam ale tego to bym mogła nawet zagłaskać ;)

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Perełka
to forum dla Any jest nudne.
A nie mówiłam Ano?...Ja mam prawie zawsze rację.

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

✉

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Perełka
Jak wrócisz Ano dla nikogo nie będzie to miłe. Nawet dla Szuw.

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

✉

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Jola napisał/a
Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))
Ana wyszła za mąż — coś wspomniała na sąsiednim forum, pewnie jest teraz w podróży poślubnej ;)

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

✉

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Perełka
Przysyła ci puste koperty.
123