Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Jola
To musi być jakiś powracający wirus, jak opryszczka :DD
Mam nadzieję, że szybko przejdzie :)

Pozdrowionka dla wszystkich :)

ps.
Ostatnio mam więcej zajęć, ale zaglądam.
Poznanie pewnej intrygującej osobowości ma również na to wpływ
Zauważyłam również, że ostatnio we mnie nieco mniej Eris'owatości :), co jest dla mnie niemałym zaskoczeniem, ale dobrze mi z tym ;))

Jednak, żeby nie było za słodko, co prawda pazury nieco przypiłowane, niemniej wciąż je mam i nie zawaham się użyć!:D, w razie potrzeby ;)))

Chciałabym zasygnalizować również, iż cieszę się, że Wy się nie zmieniacie, a już Perełka jest niczym Temida, przy tym jak skała, to w niej podziwiam, cenię i szanuję.
O zabawnych, niby poważnych wtrąceniach nawet nie wspomnę, to już Perełkowy cymesik :)

Darku, Ty chyba również jakby łagodniejszy, czy mi się wydaje?:D

Dobre wiatry czasem i Kapitana tu przywieją :)

Miło, że pięknie ułożona Wenus :))) także zagląda, a Marcina to pewnie jakaś siostra Wenus zawładnęła w realu, bo coś nie może remontu dokończyć! :DD

Jeszcze raz pięknie, nocne pozdrawiam :)

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

dziewczyna z perłami
Witaj Rebeliantko. Miło przeczytać, że masz się dobrze i że jakaś intrygująca osobowość dodaje kolorytu Twojemu życiu.  To musiało cię rozpuścić, w końcu wiele zależy od towarzystwa .Bardzo się cieszę, bo wierzę w dobre sny i różne takie znaki.
Twarda jestem tylko w...powiedzmy mediacjach, albo gdy widzę absurd tego świata. Niczym Temida...może być.

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
[...]

Dokładnie tak, "rozpuszcza dodając kolorytu" ;), dodam może tylko, iż dzieje się tak nie dlatego, iż owa "osobliwość" to mężczyzna (choć i ta "powłoka" nie mniej intrygująca:))
Poważniej, chodzi mi o filozofię życia, która w tym przypadku jest ściśle powiązana z pracą. "Magia" fizyki kwantowej od dawna budzi moje niemałe zainteresowanie, tym bardziej miło mi bliżej poznać znawcę tematu, dr Quantenphysik (instytut Max Planck, Monachium) :))

"Twarda jestem tylko w...powiedzmy mediacjach, albo gdy widzę absurd tego świata. Niczym Temida...może być."

"Może być" ;))), może faktycznie porównanie niezbyt trafione, czasem Sprawiedliwość "ślepa" nie tak jak z założenia powinna, ewoluuje wraz z okolicznościami :), z kolei Perełka ta sama, bez względu na ww :)))

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

dziewczyna z perłami
Fizyka kwantowa zaprowadziła cię w interesujące miejsce.  Ciekawe co z tego wyniknie...
Ja poszłam na skróty w "magia fizyki kwantowej" i zaprowadziło mnie do "akademii ducha". Obejrzałam dwóch sympatycznych w programie o świadomych snach.

[...]

Co wyniknie?:)
Perełko spodziewam się tylko dobrego :), jestem (zawsze byłam) otwartą osobą, łatwo nawiązuję nowe znajomości, a przeciwności "losu" mnie nie osłabiają, jeśli czasem tak się zdarza, to na krótko.

Pewnie czasem podchodzę zbyt naiwnie i być może coś tam sobie "wykwantowałam"(wymodliłam;)) z tych mniej miłych scenariuszy.
Niemniej wciąż lubię poznawać ludzi, miejsca, kulturę itpd., uzupełnię, iż poznana intrygująca "osobliwość" ma równie interesującą i miłą połówkę :))), także wszystko jest w kwantowym porządku :)
Naprawdę wyjątkowe środowisko z tych permanentnych kwantowców!:)

Dla siebie "kwantuję" osobliwość "Nie Z Tego Świata"! :DD, taką jak ja!:P

Po pracy poczytam o "Akademii Ducha", no nie wiem czy to droga na skróty Perełko :)

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

dziewczyna z perłami
 Podobne zainteresowania zawsze przynoszą ciekawych ludzi i ciekawe doświadczenia. Leć za swoja przygodą.
Wiem, że jak będzie coś inspirującego to podzielisz się z nami.

[...]

To prawda Perełko :)

Re: Nie wierzę, Anulę znowu "wywiało"?!:)))

Jolu, jeśli to komplement poleciał w moją stronę to dziękuję, a jeśli to tylko sarkazm to tym bardziej ;)
123