Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur

"Prezes szpitala w czerwonej strefie: niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur"

"Na Pomorzu gwałtownie rośnie liczba chorych na koronawirusa, brakuje miejsc z respiratorami, a szpitale zmagają się z brakiem kadry. To co stanie się za miesiąc, jeżeli pandemia będzie przyspieszać? - W mojej ocenie nie tylko będziemy mieli problem z wolnymi łóżkami. Ale będziemy mieli problem z tym, by tym pacjentom zapewnić opiekę - mówi Onetowi prezes znajdującego się w czerwonej strefie szpitala w Kartuzach."

Cały artykuł <<--

Re: Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur

Re: Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur

"Maseczki skutecznie chronią przed koronawirusem. Potwierdza to kolejne badanie"

"Maseczki znacznie zmniejszają rozprzestrzenianie koronawirusa przez osoby zakażone, a także jego wchłanianie przez osoby zdrowe - potwierdzili japońscy naukowcy w badaniu z użyciem manekinów i prawdziwych koronawirusów. Wyniki opisuje w czwartek stacja NHK."

Cały artykuł <<--

Re: Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur

da®®io
odnośnie do tytułu tego wątku - takie zaproszenie powinna otrzymac Edytka Górniak - ktora bredzi, ze ta pandemia to manipulacja i oszustwo, a w szpitach nie ma chorych tylko udający ich aktorzy-statyści

Re: Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur

MaryLou
Sama pandemia nie jest manipulacja,ale to co robia z nia media i wladze panstw to juz bardzo wielka manipulacja i oglupianie ludzi. Wirus jest,i trzeba sie stosowac do zasad,ale..tylko w ten sposob ratujemy sluzbe zdrowia niewydolna.

Re: Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur

Jeździłem Pendilno po 1500 km dziennie. Nikt z Załogi nie ujawnił się pozytywnie. Pracowałem w systemie 14 dni tyrki, 14 dni wolnego. Ot taka prewencja. Mam podejrzenie, że przeszedłem bezobjawowo. Straciłem węch ale po proszku, który wciągnąłem. Na czuja to był mefedron i tydzień dochodziłem do siebie. Dodam, że na Pendzia wchodzi 421 pasażera +8 Załogi. Kochani! Dbajta o siebie i nawet nie myślcie o byle wizycie w przychodni. Bez szans! Mam chorobę, która wymaga leczenia klinicznego. Nazywa się w skrócie autoimunnolia. Jestem alergikiem z atopowym zapaleniem skóry. Alergia to jest nadczynność systemu odpornościowego. Żadna klinika od kwartału nie udzieliła mi pomocy. Zachować zdrowy rozsądek a będzie dobrze 👍 Trzymajcie się 💪

Re: Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur

Osa mnie użądiła na Pendziu. Jestem alergikem i myślicie, że uzyskałem pomocy ambulatoryjnej?! No Way! Wysiadłem awaryjnie na Wawie Zachodniej by taxi pojechać do szpitala na Banacha.  Skierowali mnie do prowizorki w postaci namiotu. Powinienem dostać adrenalinę albo hydrocortizon. Nic z tego. Apteka udzieliła mi pomocy bo pracodawca nie dał wiary bo symuluję. Ja, który miał najwięcej godzin wyjeżdżonych. Żal! Apteka mi wpisała konsultację. Swoją drogą Kołobrzeg jest pechowy dla mnie 😢 Pożar był w kwaterze konduktorskiej i zatrucie dymem nastąpiło. Nie chorować!

Re: Niedowiarków zaprosiłbym na jeden dyżur