Potrzebuję sucharów 🤭

Sputnik
Do dyńki napływają mi o prądzie nie wiedzieć czemu...
Suchar o napięciu... Na pięciu napadło dziesięciu.
Dlaczego prąd rządzi w mieście? Bo ma kontakty.
Znacie fajowe suchary? Dawać mi proszę 🤗
https://youtu.be/zIO_q5SV0wM

Re: Potrzebuję sucharów 🤭

da®®io
to jest suchar o koronowirusie ktory wygłosiła  "pieśniarka" Edytka Górniak
" Górniak: w szpitalach leżą statyści; pandemia jest
mistyfikacją Billa Gatesa "

Re: Potrzebuję sucharów 🤭

Sputnik
Zawsze uważałem ją za debilkę.  Jak można skrzywdzić syna nazwać Alan?

Re: Potrzebuję sucharów 🤭

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dziś do TokFM wyślę to 🤭 Z reguły mnie cytują 5 rano.
-Co robi przeziębiony kierowca?
-Siedzi w golfie 🤭
Suchar to suchar.