Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

Wy tutaj gadu-gadu, a tymczasem Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu.
A zwróćcie uwagę na retorykę prawicowych trolli, Którzy w internecie próbują nam wmówić, że Niemcy dążą do upadku, że wykończą ich uchodźcy, Multi-kulti i Angela Merkel.

Tymczasem:

https://www.welt.de/wirtschaft/article181287734/Erstes-Halbjahr-48-1-Milliarden-Euro-Deutschland-mit-Rekordueberschuss.html

Niektóre komentarze internautów:

"śmiesznie jest mówić o „upadających Niemcach” skoro działają najlepiej w Europie. Tak samo, jak śmieszne jest mówić o kalifacie niemieckim, skoro ludności arabskiej jest tam nie więcej niż 10%. Tak, to bardzo zaawansowany koncept."

"Trzeba jeszcze dodać, że tymi muzłumanami są to głównie turcy, którzy nie są fundamentalni w żaden sposób."

https://www.wykop.pl/link/4490369/upadajace-niemcy-maja-48-1-mld-euro-nadwyzki-w-pierwszym-polroczu/

Re: Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

Straszono, że jadą po „socjal”, tymczasem już ponad 300 000 uchodźców ma w Niemczech pracę

"Coraz więcej azylantów w Niemczech trafia na rynek pracy. W maju tego roku zatrudnionych było 306 574 uchodźców. Rok temu o jedną trzecią mniej: 203 736. To oficjalne dane Niemieckiej Federalnej Agencji Pracy. Największe szansę na otrzymanie zatrudnienia mają młodzi mężczyźni. Czynnikiem, który przesądza o sukcesie jest znajomość języka."

http://www.newsweek.pl/swiat/spoleczenstwo/juz-ponad-300-000-uchodzcow-w-niemczech-ma-prace,artykuly,431766,1.html

Re: Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

hiena
Słyszałam o tym...ich gospodarka z roku na rok  ma coraz więcej dochodów...no ale
kiedyś ten trend się w końcu zmieni...nie może być cały czas dobrze...mnie zleceń...
mniej kasy...a uchodźcy nie bój się...to tania siła robocza między innymi...niemcy już
w przeszłości wiedzieli jak się obchodzić z”niewolnikami”...

Re: Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

hiena napisał/a
[...]
To właśnie ta tania siła robocza nakręca im między innymi gospodarkę — tak, jak u nas obecnie Ukraińcy i Hindusi. Ważne, że obie strony są coraz częściej zadowolone :)

"Ukraińcy w Polsce zarabiają coraz lepiej. 2500 zł na rękę to standard"

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ukraincy-w-polsce-zarabiaja-coraz-lepiej,66,0,2413890.html

Re: Niemcy mają już 48,1 Mld euro nadwyżki w pierwszym półroczu

Kpt.Wojtek
Niemiaszki z uchodzcami (nie wszyscy takimi sa) robia tak (zalezy w jakich landach)  Chcesz zostac, znajdz sobie prace, dostaniesz zezwolenie (na dana prace) ,darmowy kurs jezyka przez pol roku. Jak nie bedzesz chodzil i sie nie nauczysz to zapomnij o azylu i spadaj. (spadaj jest troche teoretyczne bo sa odwolania do sadow itp)
Faktem jednak jest, ze tak jak piszesz pracuja i nie za mniej bo jest minimum wynagrodzenia dla wszystkich..
Sa jednak i tacy, ktorzy kazdej roboty sie boja i wtedy dostaja propozycje pracy za 1 euro za godzine. Jesli to 2 razy odrzuca maja droge do deportacji... ALE jezeli ich kraj pochodzenia przyjmie. To jest problem bo oszukuja w sprawach wieku i pochodzenia. Wtedy zamykaja ich w osrodkach, czesto zamknietych osrodkach.
Kpt.Wojtek 🌟