Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Lwiczka9
I slusznie!
 https://wiadomosci.wp.pl/ustka-tonely-dwie-dziewczynki-ratownicy-maja-dosc-przestalismy-miec-skrupuly-6287135446542465a

Ustka - tonęły dwie dziewczynki. Ratownicy mają dość: przestaliśmy mieć skrupuły

Rano w Ustce ratowano dwie dziewczynki, które wpadły do dołu przy drewnianym falochronie. - Przykład skrajnej nieodpowiedzialności opiekunów mimo ostatnich tragedii - mówi WP Piotr Wasilewski, szef ratowników w Ustce.

Ratownicy: musimy jakoś wstrząsnąć ludźmi - publicznie zawstydzamy

Środowe przedpołudnie w Ustce - ponad tydzień od tragedii w Darłówku i kilkanaście godzin po tym, jak media w Polsce obiegło nagranie z akcji w Łebie, gdzie ojciec tonął z 8-latką, bo nie chciał stracić zabawki za 20 zł. Ratownicy WOPR nie zaczęli jeszcze dyżuru na strzeżonej plaży i kończyli rozgrzewkę, kiedy musieli ratować ludzkie życie.

Dwie dziewczynki wpadły do rowu przy drewnianych ostrogach. W tym czasie czworo dorosłych opiekunów zajętych było rozkładaniem parawanów.

- Na dzieci już nie patrzyli. To nagminne zachowanie. Niestety - mimo ostatnich dramatycznych przypadków utonięć i apeli w mediach - ludzie niczego się nie nauczyli. Przecież nawet pokazywaliśmy nagranie, że przy drewnianych palach dno nagle opada i może być tam ponad 3 m głębokości - nie kryje rozgoryczenia szef ratowników w Ustce

WOPR ostrzega urlopowiczów

"Nowa strategia: publicznie zawstydzamy"

Piotr Wasilewski wyjaśnia też, że teraz podczas dyżurów jego ekipy na stanowiskach stosują nową metodę.

- Jeśli chodzi o dzieci przestaliśmy mieć skrupuły. Sięgamy za każdym razem za megafon i staramy się mówić dosadnie i głośno tak, aby inni też zwrócili uwagę na przykład nieodpowiedzialności - przekonuje w rozmowie z Wirtualną Polską ratownik.

Przyznaje, że może być to odebrane jako napiętnowanie, ale - jego zdaniem - liczba utonięć w tym sezonie (ponad 330 do poniedziałku ) nakazuje drastyczne działania.

- Musimy jakoś wstrząsnąć ludźmi. Nasze uwagi przez megafon słyszy nie tylko rodzic. Wstaje też "pół plaży", żeby zobaczyć, co się dzieje. Dopiero wtedy ojciec - czerwony już ze wstydu - zdaje sobie sprawę, że chodzi o jego dziecko i zaniedbanie, którego się dopuścił - relacjonuje przedstawiciel słupskiego WOPR.

Przesyła też zdjęcie sprzed dwóch dni z opisem "Odpowiedzialny tatuś i czerwona flaga 20 sierpnia". Na fotografii widać dzieci w wodzie tuż za znakiem z całkowitym zakazem kąpieli oraz ich ojca, siedzącego na plaży.

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

hiena
Czemu skasowałeś mnie??...

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

hiena
Jest ok pomyliły mnie się wątki...bo co chwile lwica daje nowy....

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

hiena napisał/a
Jest ok pomyliły mnie się wątki...bo co chwile lwica daje nowy....
Cześć, tak myślałem, że pomyliłaś wątki, ale się nie dziwię, bo Lwiczka, zamiast pisać w jednym, to zakłada kolejny na podobny temat ;)

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

hiena
Cześć...no właśnie:))...pomieszane wszystko i ju mam dość tych zdarzeń nad morzem:/...

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

hiena napisał/a
Cześć...no właśnie:))...pomieszane wszystko i ju mam dość tych zdarzeń nad morzem:/...
Spokojnie, niech sobie Lwiczka pisze — na forum jest miejsca pod dostatkiem ;)
Lwiczka pewnie chce, żebyśmy ćwiczyli orientacje w terenie, dlatego tak nam rozbija te wątki na czynniki pierwsze, ale to i tak spoko dziewczyna :)

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Czemu skasowałeś mnie??...
Hieno, a dałabyś się skasować? Taka z Ciebie energiczna dziewczyna, że pewnie nie dałbym rady Cię skasować ;p

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Lwiczka9
Hihi..kochani macie mnie na tydzien z glowy bo jade zaszyc sie w borach lasach gdzie niema netu za to sztalugi pedzle i farby psy koty ekologia jezioro i cudowni ludzie..Witaj przygodo! Ale masz racje Szu..chce kolejnymi watkami poruszyc wasze serca i nadac range waznosci tematu... nie tylko mape forum..a tu zonk..to was nudzi..wow! Wymiekam:)) milego tygodnia...a wy o ustach  ..no no:)))
1234