Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Lwiczka9 napisał/a
Hihi..kochani macie mnie na tydzien z glowy bo jade zaszyc sie w borach lasach gdzie niema netu za to sztalugi pedzle i farby psy koty ekologia jezioro i cudowni ludzie..Witaj przygodo! Ale masz racje Szu..chce kolejnymi watkami poruszyc wasze serca i nadac range waznosci tematu... nie tylko mape forum..a tu zonk..to was nudzi..wow! Wymiekam:)) milego tygodnia...a wy o ustach  ..no no:)))
Super Lwiczko, trochę Ci zazdroszczę, ponieważ właśnie takie ciche i spokojne miejsca uwielbiam, miłego wypoczynku...

PS. Temat mnie tez poruszył — już, gdy czytałem wcześniejsze artykuły i Wasze posty. Na pewno Lwiczko wiesz, co piszesz, skoro mieszkasz nad morzem i możesz na bieżąco obserwować, jak zmienia się zachowanie ludzi na przestrzeni lat. Co tutaj mogę dodać od siebie? Wolę poczytać :)

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Jej taka energiczna ze dopiero teraz przeczytałam...to przez te glonojady:))...masz racje ja się nie dam skasować...tak czy siak;)...

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

hiena napisał/a
Jej taka energiczna ze dopiero teraz przeczytałam...to przez te glonojady:))...masz racje ja się nie dam skasować...tak czy siak;)...
Tak właśnie myślałem ;)
miłego wieczoru życzę wszystkim i znikam :)

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ratownicy powinni móc nakładać mandaty to by sie cebulactwo 500+ raz dwa nauczyło zasad zachowania nad wodą i nie byłoby utonięć

[...]

Mhmm  też mnie "druga tura" czeka. W zasadzie teraz jestem przelotem między wyjazdami :)

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Lwiczka9
Wypoczywaj Krzys na maksa! Jesli nie dzis to kiedy? Pozdrawiam serdecznie i do napisania!

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Pojawiasz się i znikasz...ci ratownicy niech nie świrują tylko pilnują!...nie rozumiem...tego ze wszyscy ich nagle bronią?...bo z relacji świadka okazuje się...ze
ratownik zignorował ta matkę i nie nakazał od razu szukać w morzu://...a teraz jakieś durne akcje z zawstydzaniem??!...

[...]

Pozdrowionka dla Ciebie również Lwiczko no i udanego malowania (o ile sie za to weźmiesz), ;)