Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

hiena
To ci współczuje...jeszcze zdążyłam zobaczyć...bo znikło?...takie coś jak błędy i ignorancja lekarska jest okropne!://...to nie jest hejt na nich ale jak pisałam...widać
z relacji tych czy tamtych...ze było zaniedbanie i lekceważenie problemu:/...za pare
miesięcy może się dowiemy jak było?...jedziesz w lasy sama?...to będziesz miała spokój tam...ja tez muszę wreszcie jechać bo lato w mieście bywa męczące...to
wypoczywaj i się nie zanudz;)...

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Lwiczka9
Dzieki hienko za wspolczucie,usunelam sama..Wiesz...ja zaczelam wspolczuc lekarce...bo...sama sie przyznala do bledu!! I w ten sposob uniknela jakiejs rozroby prokuratorskiej..niech jej tam..Co by to dalo,amamie zycia nie wroci a ja bym zdrowie w sadach stracila..///Lekarze sa tez ludzmi i to w nieciekawym systemie dzialaja...Bolalo bardzo.
Jade malowac i nie bede sama,ale w gluszy,wow,zmykam bo musze sie spakowac...Tam Krzysiowi opowiadam ,poczytaj...I zmykaj w plener bo w miescie slabo,tez mialam dosc no i komplikacje zdrowotne w rodzinie..co zrobic../// Do milego!

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Krzysiu...bede malowac...bo...zaplacilam za to:))))) Vedic Art...ale tak dla zabawy i odstresowania..Cos dla seca i duszy,bez zobowiazan i ram...
Oo , Vedic Art to coś bardzo fajnego , baw się dobrze artystko ;)

PS: Od takich wyjazdów się zaczyna , potem to już galerie , wernisaże itd ;))

Re: Znów dzieci sie topiły..Ratownicy maja dosc..Będa publicznie zawstydzac rodzicow..

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Mam nadzieje, ze cos wkleisz na forumie z tych warsztatow, 3-mam kciuki!