Nienawidzę muzyki elektronicznej

Natalia
Takie skocznie otchłaniczne jak  "Ekrany" lub nowe "Total błękit" jest jak nieustanna próba mikrofonu.  Odradzam każdemu, kto ma słuch muzyczny, bo prowadzi do głuchoty muzycznej.
A zmuszona zostałam do obejrzenia tego na programie "Voice Poland".

Re: Nienawidzę muzyki elektronicznej

Ryo2
Każdej? Jarre'a i Vangelisa też? ;)

Re: Nienawidzę muzyki elektronicznej

Natalia
Vangelisa, Jarre"a czy Bilińskiego mogę posłuchać czasami, ale nie słuchać. Słusznie zwróciłeś uwagę, bo oni nie znajdują się w mojej negatywnej klasyfikacji.

Re: Nienawidzę muzyki elektronicznej

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Nienawidzę nienawidzić :/

Re: Nienawidzę muzyki elektronicznej

ja w tym rodzaju muzyki specjalnie nie gustuję, ale czasem posłucham coś Tangerine Dream
http://www.youtube.com/watch?v=hZL41ahRlho
http://www.youtube.com/watch?v=WwQvCldS3N8&

Re: Nienawidzę muzyki elektronicznej

Re: Nienawidzę muzyki elektronicznej

Re: Nienawidzę muzyki elektronicznej

hej, to Twoje to taki "trans" a teraz to moje to art, prog rock- przy kilku utworach tego niemieckiego zespołu Eloy prawie odpływam:)
http://www.youtube.com/watch?v=NIeO4IAhpGM& +
http://www.youtube.com/watch?v=PK4Jjg3-hWg&
-posłuchaj i oceń
123