Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

da®®io
i mamy ten upragniony i zasłużony awans na rosyjski Championat Mira

Re: Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

Lwiczka9
..nadal sie tym delektuje...doczekalismy sie:) to wspaniale! No i król ktorego wyczuwam bo tez Lew zodiakalny..jutro broni licencjat w specjalnosci trenersko-menedzerskim,ambitna bestia. Ciesze sie na MUNDIAL ROSSIJA 2018! Juz mysle czy nie wybrac sie do Moskwy skoro 1szy kosz :))

Re: Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

da®®io
wyszło super, w sumie tak jak przewidywaliśmy, nawet przewaga w tabeli wzrosła do 5 pkt. teraz w listopadzie mecze z Urugwajem i Meksykiem i czekamy na grudniowe losowanie jako zespół rozstawiony -dobranoc:)

Re: Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

Lwiczka9
W przyszlym roku az 4 towarzyskie z dobrymi druzynami w Polsce:) good night and happy day:)

Re: Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

da®®io
ja to bym chciał gdybyśmy mieli zaplanowany mecz z Rosją, bo trzeba sprawdzić gospodarzy- wiadomo, ze w grupie z nimi nie będziemy, ale mogą być przeciwnikiem po wyjściu z grupy w kolejnych rundach

Re: Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

da®®io

tak może wyglądać podział na koszyki
w losowaniu grup do Mistrzostw w Rosji

Re: Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

Lwiczka9
Wykreslamy Wailę..Islandia mnie nie zawiodla:)  Milo byc rozstawionym:)

Re: Niesamowity mecz od 2:0 przez 2:2 do 4:2

Czyli potencjalna grupa śmierci dla nas to Francja , USA i Nigeria?  (starałem sie z roznych kontynetów brać żeby było ciekawiej) ;)