Nigdy nic nie wiadomo

Jola
Może te jaja nie są bocianów, tylko jakaś kukułka je podrzuciła? Albo chociaż jedno jest kukułki i jak się mała kukułka wykluje, to wyrzuci z gniazda małe boćki a te stare będą ją karmiły. Tak może być.

Re: Nigdy nic nie wiadomo

da®®io
jola-podszywko, wiem, ze piszesz zlosliwie i ze prowokujesz, ale nawet gdyby cos takiego sie dzialo to czy nie ciekawe jest moc to sobie podpatrywac? nie psuj tutaj zabawy bo nas to interesuje

Re: Nigdy nic nie wiadomo

Jola
Dlaczego nazywasz mnie podszywką? Od urodzenia mam na imię Jola to jak się mam podpisywać? Pelagia?

Re: Nigdy nic nie wiadomo

Lwiczka9
Mi sie podoba Pelagia. Ok. My tu imionami swoimi sie nie poslugujemy,wiec dostosuj sie i zostan Pelagia. Czyli...Pelasia?:)

Re: Nigdy nic nie wiadomo

Kukułka faktyczne należy do pasożytów lęgowych jednak boćki się na to nie nabiorą, bo ich jaja są o wiele większe niż kukułcze. Kukułka podrzuca jaja mniejszym ptakom.

Re: Nigdy nic nie wiadomo

Minko, Jola pozdrawia wszystkich i obiecala tutaj zajrzec jak znajdzie czas, dobranoc:)

Re: Nigdy nic nie wiadomo

Wenus
No to spoko. Dobranoc.

Re: Nigdy nic nie wiadomo

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie podoba mi się Pelagia i w ogóle tu mi się juz nie podoba. Papa.