jeszcze te bociany? ???

masakra jakas
a ileż można to oglądać ludzie dajcie se siana wy naprawdę nie macie lepszych tematów jaracie się tymi bocianami juz chyba drugi tydzień no masakra jakas dajcie coś pięknego bo te bociany psują moje poczucie estetyki iddzie do zoo lepiej tam można oglądać jak słonie konie czy lwy wysiaduja się nawzajem

Re: jeszcze te bociany? ???

da®®io
bujaj sie stąd-te bociany beda tutaj cały sezon, moze schowamy ten link, ale powinien byc dostępny, zeby moznabylo do niego siegnąc w kazdej chwili

Re: jeszcze te bociany? ???

olek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez masakra jakas
Bociany robią fajne białe kupy do kamery. To jest fajne.

Re: jeszcze te bociany? ???

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez masakra jakas
Dawno cie nie bylo Ana...no tak,sądy i kancelarie maja teraz przechlapane..:))) wiem,ze wolalabys jakiegos meskiego osilka z barami,ale zawsze mozesz wejsc na fora erotyczne,no problem,no nie? nam bocki wystarcza;))))osilka mam na wyciagniecie....sorry...

Re: jeszcze te bociany? ???

Wenus
Joli dawno nie było, Rysia jeszcze dawniej... mam nadzieję, że u nich wszystko ok.

Re: jeszcze te bociany? ???

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
ja nie wiem, czego oni sie czepiaja? ja lubie do nich 3 x na dzien zajrzeć-tam bedzie sie dziac duzo fajnych rzeczy

Re: jeszcze te bociany? ???

moge spróbowac Jole tutaj sciagnac-mam sposob:)

Re: jeszcze te bociany? ???

Wenus
Próbuj.... miło by było jakby się odezwała.
12