No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
Tour de France  -  Jechalismy kilka lat temu tym kawalkiem trasy w 6 motocykli przez Pireneje. Drogi waskie i nierowne. Z jednej gora , a z drugiej przepasc oddzielona co kilkanascie, czasem kilka metrow "betonowymi na metr zagrodami". Nigdy nie wiesz co cie spotka za zakretem, a tych  atrakcji nie brakuje.
Krowy, owce czy kozy na drodze to podobno normalka bo nikt tam ich nie pasie. Wystarczy, ze maja numer w uchu.
Wyjezdzam jako pierwszy z zakretu - a tam  paralotniarze podkurczaja nogi i przelatuja o 2 metry nad naszymi  glowami bo przy zachodzie slonca ta czesc skaly byla nagrzana i zapewniala dobre wznoszenia. Pozdrowili nas i wzajem, ale bylimy troche w szoku.

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Wow! Piekna przygoda....choc szok rozumiem...Szacun za wyprawe..Kiedys mialam ambit pojechac na wycieczke za rowerzystami Tour de France..:)nooo..nie rowerem:)) Organizowali kiedys takie,teraz nie wiem...czeka mnie jeszcze wielki objazd Francji moze w przyszlym roku sie uda. Nie znam Francji i jej krajobrazow../// Spoko,propaganda Lotka,ze gwalty i islam itede na mnie nie dziala:)))) Dobrego wieczorka niedzielnego!

Dopisze tu jeszcze odpowiedz dla Ciebie  na Twoje pytanie dla Draka w innym watku o tym,z enie kazdy sie pasjonuje pilka,bo ciezko mi robot chodzi dzis...

Ja np. jak najbradziej rozumiem. Nie kazdy musi sie pasjonowac okragła. Gra kontaktowa,brutalna,opium dla ludu.Ok. Ja po tacie sie pasjonuje bo zabieral mnie jako klilkulatke na stadion i tam mi pozostalo:)))) pare artykulow nauk. o kibolach sie tez napisalo.../// Ma ona jakas moc i czar...Sportow wodnych sie boje i motorowych tez...Dla odwaznych:) Ogladac tak,zwlaszcza kajaki,bo mialam ala kontakt z kadra Polski..ciezka harowka..Mialam marzenie przejechac sie motrowka na pelnym gazie i w ub.roku sie spelnilo-zasuwalismy delta Dunaju w Rumunii..Niezla jazda...

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Polecam Prowansje pod koniec czerwca. Kwitnace pola lawendy. Albo podroz wzdluz srodkowego biegu Loary. Najlepiej wyczarterowana lodzia mieszkalna.

[...]

Od lat sie tam wybieram i jakos nie moge sie wybrac :((

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Lwiczka9
Łodzie mieszkalne widzialam w Anglii i zauroczyly mnie,lecz jako pustynna zwierzyna wole suchosc i sloneczne łany ...No i lawendowe pola Prowansji nie do przecenienia...Zycze spelnienia marzenia Dunajowego.
.Delta i ujście Dunaju do Morza Czarnego (Rumunia)
"Czekałem, aż dotrze do mnie świadomość końca. Rzeka przepadła w morzu raz na zawsze i kończyła się ziemia ze wszystkimi zdarzeniami. Nie można się było stąd wydostać inną drogą, niż się dotarło. Czułem, jak czas ujęty dotąd w ludzkie formy, rozlewa się i powraca do swojej pierwotnej formy. Tutaj, w Sulinie, był wszechobecny jak wilgoć w powietrzu." (Andrzej Stasiuk, Jadąc do Babadag)

Moj ub.rok stał pod znakiem tej cudnej rzeki..Pare miast i regionow w Niemczech, Austrii, Słowacji,Wegrzech,Rumunii..gdzie ciagle sie na nia napataczałam:)))) W tym roku przelom Dunaju i  Sawy  w Belgradzie tez zrobil wrazenie...cyt:  Dunaj to dla belgradczyków jednak nie tylko miejsce rozrywki i zabawy, ale też odpoczynku. U ujścia Sawy do Dunaju, na wprost twierdzy Kalemegdan, znajduje się zalesiona wyspa Veliko ratno ukochana przez miłośników ptaków, rowerzystów, biegaczy i "leżakowiczów" (na cyplu znajduje się plaża Lido).

http://podroze.onet.pl/gdzie-na-weekend/dunaj-najpiekniejsze-miejsca-nad-dunajem-stolice-zamki-opactwa/20fgm

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
Plynelas przez te wszystkie kraje rzecznym luksusowym statkiem?

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Lwiczka9
Wolne zarty Kapitanno!  Co prawda rejs po Nilu mam w planach,ale na to nie wpadlam,aby Dunajem via zrodla az do delty splynac:)) Raczej droga lądową, ups,szosową,a ten Dunaj ciagle to tu to tam wyskakiwal. Ok,nie za jednym zamachem pokonalam te trasy.  Rozne wycieczki zorganizowane przez biura podrozy,lubie te forme,a...wlasciwie jestem na nia skazana by cos zwiedzic:)) Przypomnialam sobie wlasnie,ze kiedys zahaczylam tu,i nawet błakalismy sie łodzia pod wodospadem..Wodospad-Rheinfall in Schaffhausen-Szwajcaria-rzeka Ren     https://www.youtube.com/watch?v=wEpLyYRedyU
Mowia,ze to najwiekszy wodospad Europy...hmmm...Mnie najbardziej pociaga nawet nie Niagara lecz Iqazu...coz...troche daleko,ale przy odrobinie samozaparcia...? Wiem,ze łodziami tam tez mozna podplynac...
https://iguazuargentina.com/es/index

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Kpt.Wojtek
Nadmienilem, bo sa takie rejsy statkami nawet od niemiaszkow do samej delty.

Re: No dobra, Darek mnie zmobilizowal.

Lwiczka9
To ciekawe,dziekuje,nie natrafilam na taką oferte:) Moze polecisz konkretniej?
12