No dobra... Wyskakiwać z prezentów :) Chwalić się, proszę co dostaliście pod choinę...

No dobra... Wyskakiwać z prezentów :) Chwalić się, proszę co dostaliście pod choinę...

Sputnik
U mnie knigi jak zwykle i bardzo, bardzo mnie zawsze cieszą :)

-Pierwsza pozycja to z listu do Św. Mikołaja...

-Druga pozycja to jest całkowita niespodzianka... Święty wie co dobre :)

Piszcie jak Was uraczył :)

PS. Reszty prezentów nie pokazuję, bo to standard... typu kosmetyki lub inne poniekąd przydatne gadżety :)

Re: No dobra... Wyskakiwać z prezentów :) Chwalić się, proszę co dostaliście pod choinę...

Przyłaszczka

Ja dostałam wszystko, o co prosiłam w liście, czyli 1. Bardzo przydatny element garderoby, noszony blisko serca. 2. Mikser ręczny, 3. Trochę słodkości. 4. Czyjąś pamięć, życzenia i piosenkę:)

Kolejność nieprzypadkowa, taka, w jakiej pojawiały się prezenty:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: No dobra... Wyskakiwać z prezentów :) Chwalić się, proszę co dostaliście pod choinę...

Sputnik
Innymi słowy... Zadowolona :) No to fajno :)

Re: No dobra... Wyskakiwać z prezentów :) Chwalić się, proszę co dostaliście pod choinę...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dostalem ksiazki, ubranka i tyle slodyczy, ze musze jutro dokupic karnister insuliny by te slodkosci przetrawic;)

Re: No dobra... Wyskakiwać z prezentów :) Chwalić się, proszę co dostaliście pod choinę...

Sputnik
Niech zgadnę - skarpety i sweter z Rudolfem na tle choiny dostałeś

Re: No dobra... Wyskakiwać z prezentów :) Chwalić się, proszę co dostaliście pod choinę...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Zapomniałem zapytać - jakie knigi dostałeś?
Pisz koniecznie bom ciekaw :)

PS. Ciekawy materiał o wtórnym analfabetyzmie...