No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
Przylażczka napisał/a
Super!
A ja w Kielcach jeszcze nie byłam. No nie wyrobię się z tym zwiedzaniem świata. Teraz lecę do Oslo, za tydzień niecały.
Przylaszczko to już któryś raz z kolei w tym roku podróżujesz za granicę ,a ja bujam się po Polsce czasem ,a też bym chętnie poleciała do Oslo ,daj chociaż zdjęcia ,to pocieszę oko ,jak wrócisz. Ja mam nadzieję ze moje plany się udadzą i polecę chociaż na Boże Narodzenie. Nie zazdroszczę ,ale taka nutka złapała za serce.
Lecę, póki można. Te lockdowny mnie poważnie przestraszyły. Mam nadzieję, że to nie ostatni raz w tym roku.
Moje zdjęcia są bardzo słabe, bo nie mam serca do fotek, takie tam stare rany. I tak cud, ze w ogóle coś pstrykam, bo tak z 10 lat w ogóle nie robiłam żadnych zdjęć. Wrzucę coś po powrocie.
🦋🦋🦋

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
OOoooo..Przy;lazdzko,pozdrow Oslo ! ciekawe miasto,na pewno bedziesz w parku figur,robi niesamowite wrazenie...
Ja sobie 3 tygodnie uzdrawianie i relaks zafundowalam w naszej Szwajcarii Polczynskiej,a w niedziele bede na Przyladku Arkona na wyspie Rugia,podziwiac ich klify,poznac historie bo jest bardzo ciekawa:) kolejny cel marzenie bedzie spelnione:) Wyskoczylam na 1 dzien do Berlina ,po 10latach,ale sie zawiodlam z lekka...Wszystko sie zmienia...Po obejrzeniu kawalka swiata,perspektywa sie zmienia...Dlatego nie lubie powracac w miejsca,zachowac wole pierwsze wrazenia...:)..Od zawsze interesowaly mnie muzea,potrafilam spedzic na bosaka caly dzien w galeriach kontemplujac dziela sztuki...Mialam nadzieje zobaczyc Brame Isthar oryginalna w muzeum chyba Pergamonskim w Berlinie,no ale z wycieczka 1 dniowa to trudne..Dobrze,ze i w Polsce jest duzo wspanialych wystaw,mozna wybierac....
W tym roku mniej wyjazdow,i dobrze,bo pogoda malo stabilna,wszedzie sie cos dzieje,a to pali,a to drzy,a to zalewa,a to upaly,a to zimnica w srodku lata u nas nad morzem....nosz kuzwa,nie ma jak sie w wbic w stabilna aure...:)))Ostatnio nad morzem przeszla niesamowita burza nocą,blyski nieprawdobodobne przez 2 godziny  aż po horyzont,ale nie bylo grzmotow,lalo jak z cebra...
A jak tam u Ciebie,nie zalalo? Bo JG cos tam dotknelo mocno gdzieniegdzie..:(
Milych wrazen w Oslo!
Lecę jutro. Na razie to mi się trochę nie chce, bo muszę się zawsze trochę nagimnastykować, żeby tu wszystko było ogarnięte, ale wiem, że jak już będę w drodze na lotnisko, już się będę cieszyć. Będę krótko, bo raptem 2 dni, ale park mam w planach.

To super, też masz ambitne projekty. Z chęcią wybrałabym się na Rugię, do Berlina mnie na razie nie ciągnie. Byłam kilka razy, ale bardziej na zakupach w tych czasach, jak zburzyli mur. Można było wtedy kupić nutellę i mydełko fa w Aldim i reklamówkę przywieźć ładną  W Aldiku był napis po polsku: "Nie jeść nutelli w sklepie". A na flomarku można było od Turków kupić wszystko

U nas były kilka dni temu jakieś podtopienia, ale nie w centrum, tylko w Cieplicach i Maciejowej (takie dzielnice w tym najdłuższym mieście w Polsce). A lato faktycznie paskudne. U nas jest wprawdzie ciepło, wręcz gorąco, ale ciągle popaduje, więc takie powietrze lepkie jest jak w tropikach, rośliny się cieszą i ptaki też (widziałam jak dziś gołębie brały kąpiel w świeżej kałuży, szczęśliwe były i radosne, musiałam zrobić duży łuk, żeby je ominąć i nie przeszkadzać w zabawie).
🦋🦋🦋

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
🦋🦋🦋

[...]

Ten post był aktualizowany .
🦋🦋🦋

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Przyłaszczka
🦋🦋🦋
123