No to mamy świeta w scisłym gronie;Sylwester z godzina policyjna...( ech,ta kwarantanna, ups "narodowa"...

No to mamy świeta w scisłym gronie;Sylwester z godzina policyjna...( ech,ta kwarantanna, ups "narodowa"...

Nie smutajcie sie...Za rok będzie lepiej:)damy rade! Swieta beda juz po koniunkcji Jowisza i Saturna i wejsciu tych planet do Wodnika,21.12.2020 a to zwiastuje dobry czas... Swieta będa bardziej refleksyjne ,spokojniejsze..Mniej konsumpcyjne...Moze to i lepiej..Obysmy zdrowi byli:)Juz teraz zycze Wam zdrowych,spokojnych i pełnych miłosci Swiat:)
https://www.youtube.com/watch?v=iKd5QuJtrk4&list=RDiKd5QuJtrk4&start_radio=1&t=3
Cicha noc (Silent Night a cappella) Studio Accantus

Re: No to mamy świeta w scisłym gronie;Sylwester z godzina policyjna...( ech,ta kwarantanna narodowa...

Jola! :)
MaryLou napisał/a
[...]

Podobno Lwiczko, pożyjemy, zobaczymy jak będzie.
Wydaje mi się, że głównie my sami musimy zadbać, by było dobrze......choć może wpływ energii również nie jest bez znaczenia.

Tu godzina policyjna od 21-5 rano.
Słabo, bliscy znajomi mieszkają po drugiej stronie ulicy...często do siebie wpadamy, a teraz będzie musiało być z noclegiem.
A ja raczej nie chcę, lubię sama, i najlepiej w swoim łóżku....:)))
Poza tym nocleg wiąże się z "małą" przeprowadzką, nie wyobrażam sobie nosić w odwiedziny bagażu z ciuchami i małej drogerii, kremy, balsamy itpd...😏😁