No to pod ten mecz w Madrycie wklejamy tutaj inne słynne Stadiony

No to pod ten mecz w Madrycie wklejamy tutaj inne słynne Stadiony

wizualizacja stadionu Santiago Bernabeu
klubu Real Madryt

Re: No to pod ten mecz w Madrycie:)

da®®io

a to stadionik Widzewa:)

Re: No to pod ten mecz w Madrycie:)

ciekawe, czy jeszcze doczekam się takiego hitu piłkarskiego Widzew-Real? ja pamiętam takie wielkie mecze Widzew-Manchester City 0:0, z Utd 0:0, W-Juventus 3:1, W-Liverpool 2:0, W-Rapid Wiedeń 5:3, W-Borussia Monchengldbach 1:0,  po tych spotkaniach te pilkarskie firmy jakie wymieniłem były wyeliminowane z dalszej gry i na wielu z tych meczów byłem bezpośrednio na stadionie, a mecz w Lidze Mistrzów W-Steaua Bukareszt 2:0, Widzew-Borussia Dortmund byl remisowy 2:2 z triumfatorem tych rozgrywek w sezonie 1996/97

Re: No to pod ten mecz w Madrycie:)

Lwiczka9
Piekne czasy Darrio...tylko pozazdrośic tak pozytywnie.  Zycze Ci aby znow zagoscil jakis wspanialy europ.klub na Widzewie:) Na meczu z Juve była moja połówka...mamy szalik..:) Przejezdzalam obok santiago Bernabeu...bylam na Chelsea i na Nou camp...a z wiezy olimp.w oddali widzialam Alianz Arene..Chcialbym pojechac na stadion olimp. w Berlinie na Bayern-Hertha,ale to dopiero na jesieni chyba albo wiosna 2019. daleko nie mam:)))Blizej niz do warszawki:)) dzis mecz byl dobry! Bylam za PSG.:(

Re: No to pod ten mecz w Madrycie:)

da®®io
a to zdjęcie mnie rozbroiło:)
flaga z Widzewem na widowni