Jasna Strona Mocy

dziewczyna z perłami
Szuw_ śnił mi się kilka razy, wiec może być inspiracją. Jego rycerskość nie ujmuje a dodaje.

Ana - ma moc bagatelizowania problemów. Nie daje się wkręcać w nic poza uczuciami. W pokrętnym Greyu potrafi zobaczyć księcia.

Kawusia - mediator. Dba o dobra atmosferę.
Kiedy kuchnia jest jej Rajem nie dociera do niej, co się dzieje w pokoju.

Rozalka - umie podchodzić mężczyzn swoją sferą kobiecości. Deklaruje siebie jako ego- centryczkę, z czym się zgadzam.

William - wielbiciel lokalnych zakątków. Wrażliwy, ale najczęściej zbuntowany.

Sputnik - wielbiciel bliskich i dalekich tras, także tajemniczych miejsc. Ma tendencje do dołowania się za to, że nie robi tego, co by chciał.

Serenity - wyważona komunikatorka, spełnia się jako nowatorski administrator projektu "nowa atlantyda"

Kropelka - pozytywny lot w przestworzach. Wiara, wiara, wiara...

Kapitan Wojtek - rumowanie, pływanie, lubi szokować gruboskórnością.

Lola - szukam pozytywnej strony mocy

Re: Jasna Strona Mocy

Ciekawe zestawienie. Myślę, że w każdym z nas jest po trochę jasnej i ciemnej strony mocy.

Też miałem kilka, a może więcej niż kilka snów, w których przewijali się forumowicze. Fajnie, że pozwoliłaś mi zajrzeć do swoich snów ;)

Re: Jasna Strona Mocy

dziewczyna z perłami
Szuwarku, to ja zajrzałam do Twoich snów.

Re: Jasna Strona Mocy

dziewczyna z perłami napisał/a
Szuwarku, to ja zajrzałam do Twoich snów.
Być może było właśnie tak, jak piszesz. Przyznam, że aż tak bardzo nie znam się snach, żeby rozróżnić, kto do kogo zajrzał we śnie. Najważniejsze, że to były pozytywne sny

Re: Jasna Strona Mocy

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Śniło mi się Szuw_, że masz talent do wychwycenia istoty rzeczy. Oko jak u wizażysty, który patrząc na osobę widzi jej najlepszą naturalną postać. Piękno.

Re: Jasna Strona Mocy

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Podświadomość jest nieprzewidywalna...Śniło mi się, że Iluminatus był moim magicznym nauczycielem. Nauczył mnie wszystkiego, co potrafił.   Musiał być z innej rzeczywistości, bo... był jasną stroną mocy w moim śnie.  Takim to sposobem stałam się Iluminatką. Pozdrawiam tu Iluminatusa, bo jeśli moja intuicja tak go podsumowała to musi w tym być sens. Oczywiście nie mogę napisać, jakie to były nauki tajemne.

Re: Jasna Strona Mocy

Nauczyciel
Przynajmniej intuicja cię nie zawodzi... Inni nie mają tyle szczęścia...:)))

Re: Jasna Strona Mocy

da®®io
i co znow powiesz, ze nie jestes illumem? odpowiedziales w punkt a potem powiesz ze to nie ty wielonicku
12