Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

Lwiczka9
A mnie boli ekspansja głupot Lotka:)))
Co napisala  przed chwilą adminka NA:
"Szczerze, to po ostatnich "wystąpieniach" większości (tak, większości właśnie) nielogowanych użytkowników, którzy nas "zaszczycili" swoją "elokwencją" postów i ich nadmierną ekspansją;))) nie miałam nawet czasu, by zamienić parę słów z Wami/
Byłam zmuszona czytać te ich wypociny, chociaż wcale nie miałam ochoty;))
Trochę spokoju chyba nam się należy? "

To sie nazywa przyjazne forum????och jak dobrze,ze opuscilam to szacowne towarzystwo:))))) Rasizm,ostarcyzm..czyz nie???

Re: Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

dziewczyna z perłami
Lwiczko, na tamtym forum życzenia dla mnie napisała sama Serenity, pt.: "Moje życzenia dla "Perłowego pudelka". Mieli świetną zabawę cudzym kosztem, bo takie jest tamto forum. Chętnie odwzajemniam tym samym.  Ta dobra strona, że w ogóle nie czytam Atlantydy, a ta lepsza, że zawsze będą kojarzyć mi się z robactwem i dlatego nie czytam Atlantydy.
Tam nie można nikogo traktować poważnie. A na pewno nie pary Serenity i Lothar. Lwiczko, zostaw to prostactwo.

Re: Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

Lwiczka9
Dawno miałam to zrobic Perelko...zwlekałam,bo..taka jestem...jakos tak ułatwiam ludziom zadanie:)) Rozstania u mnie dlugo trwaja,jakos tak staram sie aby to ludzie sami zdecydowali.  No i decyduja i wydaje im sie,ze sa górą:)))A ja i tak dawno juz ...i ciagne z uprzejmosci...Znasz moje zdanie co do S.
...Perelko,przypomnij mi prosze,bo kiedys dawno temu Szu zalozyl taki jakis portalik,pokoik, kolorowy bajecznie,z fajna grafika,i tam byly 4 dziewczyny,czasem ja wpadalam i Ana...i ..Szu. Tam bylas Ty? Serenity-Boginii w mini, i ..kto jeszcze? jakas Bozenka? Ups,dawne dzieje,ale zapamietalam,ze to byly bardzo intelegentne acz niesamowicie przebiegle osobki:))))..czasem strach bylo wchodzic taka rywalizacja odchodzila,a jednoczesnie qwasi przyjazn? hmmm..Potem najwyrazniej drogi wasze? tych pan sie rozeszly...

dziekuje i pozdrawiam:)))

Re: Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

Lwiczka9
Ojjj...nie ma tez lekko..czasem jak nie bede miala humorku, to sobie tam zajrze posmiac sie serdecznie:)) z ...glupoty ludzkiej...

Re: Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Bozenka to moze być Lady B. z Atlantydy-Ona nawet miała funcję Moderatorki ale się nie udzielała tak jak i kawusia którą bardziej lubilem z marsa-polityka poróżnia ludzi-niestety-ja po Smolensku stracilem  dobrego kupla którego znałem 40 lat-tak się stopniowo poróżnialiśmy że cos między nami pękło i to juz.nie to co dawniej

Re: Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No i...jakbym tam w innym wymiarze była...bo...ja juz tyle zwiedzilam, czytalam,a one raczkuja. a Lotek to nawet nie raczkuje lecz na de siedzi i zokresu niemowlętwa nie wyszedl:)))) Nie mam tam wspolnych tematow .....takie ot,moje niedoszle studentki:))) Tyle,ze uczyc sie nie chca:)))) W ogole 10 lat siedzenia na forach odmozdzylo mi mozg,cofnelam sie do epoki kamienia lupanego...A oni maja kompleksy i niestety,czeka ich ciezka praca nad soba...powodzenia im zycze. To bylo nieporozumienie. Slusznie prawił pan Lem "gdyby nie internet nie wiedzialabymze na swiecie jest tylu idiotow"? No to juz wiem:))))) A nawet naukowe artykuly o tym tworzylam:)))) No coz,trzba bylo gdzies odreagowac:))) lecz nie przy dyskusjach o wampirach i duchach:))) mam swoje sprawdzone zrodla.

Re: Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

Tak Darku, Michalinie sie wydaje ze to nie polityka nas poroznila,bo nie wnika glebiej. Nasze zapatrywania na wiele spraw sa odmienne i tyle. Zawsze takie byly,ale jakos dawalysmy rade. Niestety odkad wpadla w sidla lota , a takze jak polityka PISu wywraca porzadek rzeczy i kumuluje z ludzi to co najgorsze to juz trudno znalezc nic porozumienia. Nawet w stanie wojennym zachowalam przyjaznie. Bylo trudno ale szlo sie dogadac. ten kurdupel bedzie jeszcze odpowiadal za to podzielenie spoleczenstwa,pekniecie polski na pol. Ale nie wieszcze mu dlugiego zycia.

Re: Nowa Atlantyde zabolała moja ekspansja postów:)))

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Myślę, że przyzwyczajamy się do ludzi.  Jeśli były wcześniejsze dobre doświadczenia to oczekujemy, że nadal atmosfera się utrzyma, nawet pomimo sprzecznych zdań.
Cieszę się, że te fora się podzieliły, bo w tych podzielonych grupach wyłaniają się inne osoby w osobach, które poznałam. Ludzie się zmieniają, ale nigdy nie tak, by stać się inną osobą. Czyli nigdy ich tak naprawdę nie znałam. Ty spotkałaś się z niektórymi forumowiczami, a w takiej sytuacji to może być prawdziwa ochrona opatrzności. Niektórych ludzi po prostu nigdy nie powinniśmy spotkać..

Musisz zapytać Szuw o ten magiczny pokoik.
1234 ... 6