Nowi Szwedzi.

Re: Nowi Szwedzi.

Lothar. napisał/a
Jakiej nagonki? Żyjesz w iluzorycznym świecie fałszywych medialnych "faktów" i propagandy antypolskiej. Mam nadzieję że zrozumiałeś że jako Polak nie życzę sobie takich rasistowskich wystąpień.
"Patriotyzm to siła pozytywna, afirmująca, a to co piszesz brzmi bardziej jak spam jakiegoś przykrego gościa z Petersburga, który zbiera swoimi wpisami kasę na załatanie zatęchłej onucy (...).
 Bronię natomiast czegoś innego - czegoś czego wydajesz się nie rozumieć, a do czego pojmowania - miejmy nadzieję - kiedyś dojrzejesz."

Re: Nowi Szwedzi.

Wiliam
Panowie więcej że tak napiszę dystansu  Szwecja daleko :)
Idę spać bo to naprawdę głupi film :)

Re: Nowi Szwedzi.

Re: Nowi Szwedzi.

Lothar. napisał/a
Onuca? >;D Wątpię żebyś  potrafił zawiązać, co do mojego niby wysługiwania się Putinowi jak w swojej wielkiej przenikliwości zauważyłeś :) to wysługiwanie się czy ruskim czy stanom  doprowadza do likwidacji struktur naszego Państwa. Ale mam dziwne wrażenie że rozmowa z tobą jest bezcelowa, hmm bo gdybyś posiadał zdolność wyciągania wniosków to byś pojął jaki los chce zgotować UE filantrop Soros.
Jakbyś chciał pamiętać historię, to pamiętałbyś, do czego prowadzi skrajny nacjonalizm: chociażby na Wołyniu czy w III Rzeszy. Hitler się dzisiaj śmieje z Polaków, jeśli patrzy z zaświatów na rząd polski ochraniający skrajnych nacjonalistów — wie, że wygrał z Polakami takimi jak Ty mentalnie :)

Re: Nowi Szwedzi.

Re: Nowi Szwedzi.

Lothar. napisał/a
A ja nie przejmuję się śmiechem lewaków jak na przykład socjalisty Hitlera :) Hmm bo on też wykonywał polecenia korporacji bankowych jak każdy lewak. Natomiast zastanawiałem się nad koncepcją Pana Dmowskiego i były pomocne pamiętniki Pana Becka. Hmm zastanawiałem się że skoro tak nienawidzisz Polaków i masz poglądy lewicowe jak Pan Hitler to czy nie mogli byście sobie podać dłoni :)
To widać, że się nie przejmujesz i bez mrugnięcia okiem podchwytujesz hitlerowską ideologię, skrajnie nacjonalistyczne poglądy, dzięki którym Niemcom tak łatwo przychodziło gwałcenie polskich kobiet, palenie polskich miast i wsi. Zresztą już rozmawialiśmy na te tematy na starym forum i znamy swoje poglądy, więc dalsza dyskusja i powtarzanie tych samych argumentów jest bez sensu — nie wiem, dlaczego ciągle do tego wracasz, być może jesteś masochistą :)

Re: Nowi Szwedzi.

Wiliam
Raczej sadystą :) bo okłada cię bez litości :)))
Fajnie jest podyskutować, człowiek dowie się jeśli oczywiście chce czegoś nowego, gorzej jeśli nie chce albo wyklucza te informacje :)
12