A jak Ana zwinęła profil to jej nie ma? >;) Czuje wzrok na plecach?

A jak Ana zwinęła profil to jej nie ma? >;) Czuje wzrok na plecach?

Re: A jak Ana zwinęła profil to jej nie ma? >;) Czuje wzrok na plecach?

dziewica
Też czekam na niespodzianki dla ciebie, chyba że odpuścisz to ich nie będzie, Judaszu:P

Re: A jak Ana zwinęła profil to jej nie ma? >;) Czuje wzrok na plecach?

Re: A jak Ana zwinęła profil to jej nie ma? >;) Czuje wzrok na plecach?

Lothar. napisał/a
Hmm przecież się wszyscy trochę poznaliśmy :) ma dobre i złe strony ale nie jest obca jak parę lat się znamy i hmm omal moją klątwą nie oberwała >;) No to czas na tabliczkę Ouija i hmm Ano wywołuję Cię wyjdź z niebytu, daj znak że jesteś pomiędzy nami :)

https://www.youtube.com/watch?v=3YxaaGgTQYM

Evanescence - Bring Me To Life

>;D

PS.
Kadzidełka 2 srebrny deszcz się palą i czerwona świeca :) Hmm no wiesz jutro niespodzianki jak odmówisz >;DD
Myślę ze Ana by się ucieszyła że nie jest dla Ciebie i Szuwarka obca.

Re: A jak Ana zwinęła profil to jej nie ma? >;) Czuje wzrok na plecach?

dziewica
Do Lothar - To, że łatwo nie zmieniasz zdania odczułam wielokrotnie na swym karku, to że jesteś konformistą zauważyłam już dawno, to że jesteś zakłamany i zły odczuło wielu ludzi, np studentka od pomysłu przesłanego na twego maila - to mały przejaw, ale jak wiele mówiący o tobie:P, to ze jestes tchórzliwy, to wie większość>:)

Re: A jak Ana zwinęła profil to jej nie ma? >;) Czuje wzrok na plecach?

dziewica
Powinieneś zmienic tekst - nie piegi a jakieś plamy i krosty na twarzy>:)