Nowi Szwedzi.

Re: Nowi Szwedzi.

A cudzysłowowy, link do źródła niełaska wstawić?

Wypowiedźi internautów, którzy  byli w Malmo:

silver_spike: "Byłem w 2016 w Malmo, co roku jestem w Sztokholmie i Szwecji ostatnio, i w centrach jest spokojnie i nic nie widac. Z rozmów z ludźmi to gorzej jest właśnie poza centrum. W Sztokholmie turysta moze ani razu nikogo innego niż biały nie spotkać, chyba, ze w sklepie za kasa. Pamietajmy, ze kawałek "za mostem" jest Kopenhaga i gdyby było tak złe bogaci Szwedzi z Malmo szybko by sie przenieśli. Chociaż oczywiście problem jest i musza znaleźć rozwiazanie."

----------------------

Chce_Tu_Zostac: "W Malmo jest źle, ale wydaje mi się, że ostatnimi czasy ta nagonka trochę za daleko zaszła. Po tyg informacja można twierdzić, że tam zrobił się drugi Meksyk, a tak nie jest. Są strzelaniny są podpalenia ale to się w wybranych dzielnicach które są typowo muzułmańskie. Tam da się jeszcze żyć, chociaż rodzinie która tam mam radzę powoli myśleć o powrocie. Ludzie tam mieszkający nie odczuwają tego tak jak my czytający tylko artykuły jak tam jest źle. To WsYstko co się tan dzieje zaczęło się ok 15 lat temu i stopniowo się rozszerza"

-----------------------

silver_spike: "bywam tam regularnie pare razy do roku fakt ze jest bardzo "kolorowo" ale to co jest tutaj napisane to przesada. Żeby nie było ja jestem totalnie przeciwny imigrantom"

----------------------

 Saldi07:"Dzisiaj rozmawialem na ten temat z kolega z pracy. Byl w Listopadzie w Malmö na 3 tygodnie i mowil ze nic z tych rzeczy ktore sa o Malmö mowione nie widzial. Ciapatych jest sporo ale nie strzelali do siebie, nie rzucali granatami i nie bylo wojny na licach. Moze nie jest tam az tak zle?"

----------------------

MaxwellStB: "Byłem w Malmoe na koncercie cztery lata temu. I tak na oko jakieś 80% ludzi na ulicach to byli kolorowi. Sprzedawcy i obsługa w sklepach 100%, więc nie jest też tak że wszyscy nic nie robią, no ale biali to tam mniejszość."

----------------------

Źródło komentarzy: http://www.wykop.pl/link/3571799/strzelaniny-gangi-kroluje-meczet-w-malmo-nigdy-nie-bylo-tak-zle/

-----------------------

Drogi, Wojtku, informuję Cię, że każdy następny wklejony przez Ciebie tekst na forum bez cudzysłowów i podania źródła będzie kasowany (jeśli taki zobaczę).

Re: Nowi Szwedzi.

Re: Nowi Szwedzi.

Wiliam
Tak w Szwecji jest spokojnie, a ty Wojtku siejesz dezinformację i rozpowszechniasz niesprawdzone informacje, fuj  i to  z FB ? jaki wstyd, nie zweryfikowane przez Agorę lub koncern ITI albo Axel S a tam  panuje wspaniały nowy porządek JEST DOBRZE :)))
Skoro sami wybrali to mają co mają i im z tym dobrze OK :) na tym polega przecież Demokracja na wyborze albo rybki albo akwarium :) Szkoda to tylko zespołu ABBA

Re: Nowi Szwedzi.

Re: Nowi Szwedzi.

Lothar. napisał/a
Kasuj kasuj :) Jak nie potrafisz znaleźć skąd tekst to poradzę, masz przeglądarkę.  Sam widzisz że hmm obowiązki admina nie są dla każdego :) Tęsknię za czytelnią, nie był tam cenzurowania, co prawda raziły wulgaryzmy i chamstwo, ale nikt nie "straszył" "moderowaniem" myślisz że coś reklamowałem w wątku o destylarkach? A jeżeli już o niesprawdzonych informacjach to nie mam 60 lat tylko 999 >;) Co do Malmo to słyszałem o podpaleniach aut i wymianie ognia którą słychać każdego dnia i że nie wolno o tym pisać bo to rasizm :) Serio rasizmem może być prawdziwa informacja?
1. Jeśli nie znasz zasad cytowania tekstu, to najwyższa pora cofnąć się do szkoły podstawowej i sobie je przypomnieć.
A jak Ci takie warunki nie odpowiadają, to proponuję zmienić forum na takie, na którym będziesz mógł do woli wklejać lub kraść cudze teksty, bez oznaczania ich cudzysłowem. Na tym forum się na to nie zgadzam.

2. Nie uważam, że w wątku o destylatach coś reklamowałeś (akurat nie chodziło o Ciebie).

3. Przestań się martwić Malmo i zajmij się Polską, gdzie gwałty, kradzieże i rozboje są na prządku dziennym, wystarczy odwiedzić strony Policji i poczytać. Jakoś nie zauważyłem, żebyś systematycznie wklejał na forum informacje o takich zdarzeniach, a wystarczyłoby ich codziennie na kilka do kilkunastu wątków.
Dlatego Twoja działalność nosi znamiona płatnego trollowania i jeśli chcesz napędzać atmosferę strachu przeciwko cudzoziemcom, to załóż sobie forum i tam wypisuj, co tylko chcesz. Ja tutaj takiej nagonki sobie nie życzę. Mam nadzieję, że zrozumiałeś.

Re: Nowi Szwedzi.

Wiliam
Pan Sorosz jest OK wtopił na Trampku Miliard ja wygrałem 5 stów :) jest OK Kochany człowiek prawdziwy filantrop i obrońca Demokracji Socjalistycznej TO MÓJ IDOL  podobnie jak ten gość z Rotschyldów z 6 czy tam 7 sercem ale czy to ważne, przecież takiej osobie się nie odmawia więc inni towarzysze oddali mu całe serce a nawet kilka - dosłownie :)
Wiadoma sprawa że żadna redakcja nie pisała o aspektach moralnych i humanitarnych bo przecież kto by serca żałował ( może tych kilku którzy na nie nie doczekali czekając w kolejce na dawcę)  Jest OK i tak trzymać :)
Dobranoc

Re: Nowi Szwedzi.