Nowy Dom

Re: Nowy Dom

Przyłaszczka
Ana napisał/a
Nowy Dom nie znaczy spokój a koniczyna nie chroni trzeba o tym pamiętać :) tylko czyste sumienie daje radość aby iść dalej :)
Cenne uwagi, Ana, dzięki. Dobrze Cię widzieć.
🦋🦋🦋

Re: Nowy Dom

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Dom
to nie mury
ani nawet nie miejsce.

Dom to My.

Gdziekolwiek będziemy.

Jest jeszcze tyle drzwi.
które zapraszają
do wejścia.
Tyle okien,
które trzeba otworzyć
na świat.

Czy jesteś gotowy,
by podążać za
naszymi marzeniami?

No i super!
Warto otwierać okna na świat,
i nie bać się tego, co nowe i inne :)
Zgadzam się, choć trochę bym zmodyfikowała
Mimo strachu, iść w nowe i inne.
🦋🦋🦋

Re: Nowy Dom

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Ważne by czuć się dobrze we własnym domu 🤗
Cenię sobie spokój i jak mam Gości to się podoba...
Muzyczka!

Re: Nowy Dom

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Ważne by czuć się dobrze we własnym domu 🤗
Cenię sobie spokój i jak mam Gości to się podoba...
Muzyczka!

Tak, czuć się u siebie, lubić wracać, a nie z niego uciekać. Masz rację, nawet o tym nie pomyślałam A tak, cegiełka po cegiełce można zbudować idealne miejsce.
🦋🦋🦋
12