Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Wszystkiego Najlepszego  Sputniku!

Dużo zdrowia, szczęścia, miłości, wiary w siebie i uwolnienia się od wszelkich nałogów :)

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
Dziękuję Tobie serdecznie 😍 Napiszę tak pół-prywatnie, że moje nałogi trzymają mnie przy życiu!

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Przyłaszczka
I słusznie, że się domagasz, jak Ci się należą
Zatem samych szczęśliwych i słonecznych dni, chwil pełnych radości i wielu marzeń oraz ich spełnienia.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Coś takiego właśnie szukam 👍

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Re: Domagam się życzeń z okazji moich imien 🥳

Sputnik
Mimo, że termin minął to serdeczne dzięki 🥰
12