O bracie mój księżycu! O siostry me, gwiazdy!

O bracie mój księżycu! O siostry me, gwiazdy!

"O bracie mój księżycu! O siostry me, gwiazdy!
Chwalcie wraz ze mną Miłość, (...)
O róże, siostry moje, o najmilsze dzieci
kochającego Twórcy,
co posiał was, by upleść niebiańską koronę
dla Przenajświętszej Panny:
(...) chwalcie wraz ze mną i z wszystkim stworzeniem,
z mym dobrym bratem ogniem
i z siostrą moją wodą, (...)
chwalcie, chwalcie, chwalcie
sprawiedliwego Sędzie,
który odwlecze Dzień Sądu
przez Miłość..."

Hymn Św. Franciszka z Asyżu

Pieśń słoneczna - św. Franciszek

,-2

Re: O bracie mój księżycu! O siostry me, gwiazdy!

,-2