O kurczę!

😢😢😢

Re: O kurczę!

da®®io
anonimie, a gdzie jest twój podpis? sprytnie się kamuflujesz, co dla laika chyba nie byłoby takie proste

Re: O kurczę!

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez 😢😢😢
😢😢😢 napisał/a
Zamknęli forum Atlantyda,a ja już tęsknię za wpisami Lotka.
To tak na poważnie za tymi bzdurami można tęsknić?

Re: O kurczę!

da®®io
ten anonim, tak się schował za krzakiem, że nie można go chwycić-bo tamtego wysłałem na orbitę

Re: O kurczę!

ten anonim, tak się schował za krzakiem, że nie można go chwycić-bo tamtego wysłałem na orbitę
A tak sie właśnie zastanawiałem gdzie się ten wpis z kubła zawieruszył :D

Ten tutaj marudzi coś na Ciebie , doprawdy biedactwa nie mają gdzie się podziać więc odreagowują u nas chyba
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007