O rany, jak ona sie zamartwia;)

Kpt.Wojtek
Ojej, ojej...  Dlaczego sie martwisz szefowo? Przeciez wirusa ni-ma, a tylko szczepionki zabijaja:(

 Selected post mar 29, 2021; 9:15pm
Myślę, że powinniśmy się meldować...apel
Serenity
1215 posty

Kawusia nam odeszła. To samo Drapak...
Ana napisała jeden post i się nie pokazuje.
Brunetka już długo nie zaglądała.
To samo Wenus, coś za długo się nie pokazuje.
Jolę ostatnio widziałam przez chwilkę.
Dobrze, że Kropelka się odezwała.

Kochani martwimy się o Was. W dzisiejszych czasach jesteś, a jutro już może cię nie być - jak znajomy Wojtka.
Dlatego proszę meldujcie się choć jednym postem, byśmy widzieli, że wszystko OK, że jesteście zdrowi.

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Sputnik
Widzę, że tęskno panie Kapitanie i lookasz przez lunetę co tam u Rozbitków 🕵️‍♂️ 5G ich zdematerializowało!
A może zwyczajnie dla zdrowia psychicznego dali dyla z wyspy obłędu 🤔
Nie mnie oceniać.

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
No masz, widzę Kapitano, że również się zameldowałeś, nie szkodzi, że tutaj, Szefowa "wszystko widzì"! :)

Miłego, bleib gesund! :)

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Widzę, że tęskno panie Kapitanie i lookasz przez lunetę co tam u Rozbitków 🕵️‍♂️ 5G ich zdematerializowało!
A może zwyczajnie dla zdrowia psychicznego dali dyla z wyspy obłędu 🤔
Nie mnie oceniać.

Przypomnij sobie, jak ciebie do tego "obłędu" ciągnęło! :)))

A ja tam lubię mieć świadomość, szczególnie w tych "szalonych czasach", że jest coś stałego, że pewne rzeczy nie zmieniają się.
Nawet jeśli są równie "szalone"...ale znajome! ;)))

Chyba nawiązałam myślą do klasyka z "Samych swoich"!😁

Miłego...;)

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Sputnik
Tylko jedno małe miki... 90% dyskusji było z Duszkiem :)

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

da®®io
Największym przerażającym oszołomem na tamtej wyspie jest Aby

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Sputnik
Hej 😎 Nigdy mnie nikt nie zwyzywał od "skurwysynów", "czerwonych gówien" i tym podobnych jak na ich forum. Problem się pojawił jak napomknąłem o "brunatny szambie", że się wylało na ich forum o treściach ksenofobicznych, rasistowskich, antysemickich, faszystowskich. Później już było tylko gorzej. Ba! Jest nadal i problem postępuje.  I co mi zrobicie (he he)?!
Miałem nie obgadywać ale... Weź, proszę Lothara wpuść do domu co fotografuje a później upublicznia wszystko.
I tu kłaniam się Joli (Rebeliantce) by uważała skąd pisze gdyż wszystko zostanie wykorzystane.
Akurat Jolę znam i wiem, że jest rozsądna 🙂

Re: O rany, jak ona sie zamartwia;)

Największym przerażającym oszołomem na tamtej wyspie jest Aby
a największym rozczarowaniem jest Sylwia, która w obronie Lotha, Drapaka i Iluma toczyła wobec mnie zażartą wojenkę na prowokacje, manipulacje i pomówienia
123