OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
Moja relacja:)))))  super! Po 1 ej serii pierwszy Stefan Hula...drugi Kamil Stoch razem z Norwegiem Forvagiem  Oj będzie się działo za chwile druga i ostatnia seria!

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
Polscy skoczkowie poza podium...szkoda...Kamil Stoch czwarty a Stefan Hula piąty. ..Wygrał niemiecki skoczek Forvang. .pierwszy medal dla Niemców dla skoczków od...ponad chyba 40 lat...od Weisfloga z . .NRD. .czyli Niemiec Wschodnich. . Piękny konkurs..lecz wiatr troszkę pomieszało szyki. .Dla S.Huli to największy sukces w życiu!  111 metrów niczym Fortuna w Sapporro w 1972r. Gratulacje dla skoczków! No i jeszcze 17 lutego duża skocznia..i drużynowe. .Leccie Orły!

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

da®®io
lwiczko, Forvang to Norweg i był drugi-wygrał Niemiec Wellinger-oj coś Ci się baza danych przestawiła:)
-jednak nie wyszło-można gdybać, ale taki jest sport-sorki, że miałem trochę racji- te miejsca
4. 5. 19. 35. są rozczarowujące:(
 apetyty były większe

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
:)))jasne! mea culpa...w trakcie dnia zajarzyłam ze tu babola puscilam:))))bo jakos mi Forvang na niemca pasowal...takie germanskie nazwisko?:)) dzieki za korekte i sorry wszystkich!
No szkoda...jasne...cos dzis zlego sie dzialo...ja bym przerwala konkurs po 1szej serii.:)))))
12