Zagadka muzyczna nr.1

któremu zespołowi będzie poświęcony ten wątek?

Re: Zagadka muzyczna nr.1

te amulety są znakami rozpoznawczymi
muzyków tej grupy

Re: Zagadka muzyczna nr.1

da®®io
dla ułatwienia podam dwójkę mniej znanych muzyków tego zespołu
John Bonham-perkusja i John Paul Jones-instr.klawiszowe-kto wie? :)

Re: Zagadka muzyczna nr.1

widzę, że nikogo nie zainteresował ten muzyczny watek, a miałem w planie kilka takich muzycznych zabaw, szkoda-przeciez nie będę sam ze sobą muzykował:(

Re: Zagadka muzyczna nr.1

hiena
Ten years after?...

Re: Zagadka muzyczna nr.1

Lwiczka9
LED ZEPPELIN?

Re: Zagadka muzyczna nr.1

te amulety są znakami rozpoznawczymi
muzyków tej grupy
Led Zeppelin  ?

Re: Zagadka muzyczna nr.1

da®®io
zgadza się chodziło o Zeppelinów, jakbym podał Planta i Page'a  to byłoby o wiele łatwiej
12