Zagadka muzyczna nr.1

Re: Zagadka muzyczna nr.1

Lwiczka9
UPS. ..darku. ..strzelilam bo nie pamiętam nazwisk. ..tak..Planta bym skojarzyla...

Re: Zagadka muzyczna nr.1

da®®io
no to wrzućmy kilka ich utworów, ALE TAKICH MNIEJ ZNANYCH bo schody do nieba już są "nudne" :)))
ja lubię ten utwór z ich ostatniej płyty która długo była niedoceniana zanim nie weszła do kanonu Zepellinów
http://www.youtube.com/watch?v=eAwuK61QzHs&
a ja poproszę o utwór " gdy pęka tama " trzeba znaleźć to po angielsku

Re: Zagadka muzyczna nr.1

Lwiczka9
Pisze z komórki i tu nie wkleję. ..może potem z kompa..Oki?

Re: Zagadka muzyczna nr.1

zgadza się chodziło o Zeppelinów, jakbym podał Planta i Page'a  to byłoby o wiele łatwiej
Ja szczerze mówiąc, nie wiedziałem, wspomogłem się Google (obrazek z amuletami + wyszukiwarka grafiki) ;)

PS. Gratuluje wiedzy z tematyki muzycznej — widać, że masz ja spora.

Re: Zagadka muzyczna nr.1

da®®io
no a teraz pierwszy utwór tego zespołu z ich pierwszej płyty L.Z. 1 z roku 1969 " good times, bad times "
http://www.youtube.com/watch?v=Gj-2eXTz9h4& preferuję oryginalne wykonania-nie poważam coverów, zawsze szukam brzmienia w miarę oryginalnego

Re: Zagadka muzyczna nr.1

da®®io
na tym wątku zaprezentowałem  utwór pierwszy i ostatni w ich dorobku płytowym-oficjalnie nagrali w swoim oryginalnym składzie tylko 9 studyjnych longów, i 1 podwójny album koncertowy, a reszta to komercyjne reedycje i bootlegi których są setki-ten nowszy Zeppelin grywa teraz wraz z synem perkusisty Bonhamem a więc "nazwiskowo" wszystko jest po staremu

Re: Zagadka muzyczna nr.1

da®®io
ostatnia płyta oparta na oryginalnym składzie to  " Coda " z 1982 r. która zawiera te utwory które nie zmieściły sie na firmowych krażkach i jest tzw. " łabędzim śpiewem Zeppelina " i nie jest zaliczana do oryginalnej dyskografii tego zespołu choć i ona brzmi momentami nieźle
12