OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
Ten chłopak ma szansę na złoto. ..Jest w wybornej formie..A może szyki pokrzyzuje mu inny Polak..np.Kubacki? Nigdy nic nie wiadomo...Z obcokrajowców jakiś Norweg..Może Niemiec? Trzymajmy kciuki! Transmisja od 13..... .

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
Konkurs sie opóznia,bo wiatr kreci...W serii probnej pierwszyNorweg Johansson,drugi nasz Hula ! i trzeci Stoch,a czwarty Kubacki! Nasza druzyna jest w swietnej formie...Kazdy ma szanse...

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

da®®io
lwiczko, nie nadymajmy balona bo przyjdzie rozczarowanie, presja jest duża, a kandydatów do jednorazowego odpalenia kilku-Wierzmy w udany występ naszych i oby taki był

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
Oczywiscie Darku...zimna glowa to podstawa...ale ...chcialoby sie...Moze Hula "gula" odpali??:) Pozdrawiam cie sobotnio...A z tamtym...no wiesz...jestem demokratką,zobacz sobie...Lubie harmonie w otoczeniu, ale jak trzeba to walcze jak lwica...Mysle,ze pare osob mi przestanie dokuczac...

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
Przez ten krecacy wiatr konkurs staje się loteria....

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
ja się trochę obawiam o tę różnicę w czasie bo przecież tam jest już ok godz 23 i europejczycy o tak późnej porze nie skaczą-wszystko zależy od przestawienia się i aklimatyzacji-ale będzie dobrze...:)))

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
No właśnie. ..tam zaraz północ. ..:)) a nasi z marszu bez aklimatyzacji. ..ponoć tak chcieli...Ten wiatr mnie martwi...I niech skraca rozbieg bo nasi tak wolą...Ta skocznia z góry jakaś krzywa...

Re: OLIMPIADA.Czy będzie dziś medal dla Kamila Socha?

Lwiczka9
Kto Wie Czy Dokończenia Zostanie 1 Seria. ..Zimno i wieje...Zawodnicy w kocyk siedzą. ..jejku...co zrobią organizatorzy??
12