Odpowiedz do komentarza z forum "Dusza".

1 wiadomość Opcje

Odpowiedz do komentarza z forum "Dusza".

Ponieważ moja odpowiedź na forum "Dusza" jest notorycznie  kasowana, więc wklejam ją tutaj:

Witaj szuw_,

Komentarz nadesłany przez Ciebie do forum:
http://ciekawe.onet.pl/spoleczenstwo/klopoty-z-dusza,1,4405709,artykul.html
został usunięty ponieważ narusza zasady Forum.

Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług.
Onet.pl

ABC Forum - http://forum.onet.pl/abc.html

Treść komentarza:

> Prawdopodobnie ten post nie zostanie puszczony. Mimo to go
> napiszę!
> Szuwar to absolutny id + iota, którego przepędzono z forum
> marsjańskiego. Nie dawajcie się nabrać na jego pojednawcze
> gesty.

Jeśli komentarz zaczynasz od manipulowania odbiorcą, to domyślam się czego można spodziewać się dalej. Nikt mnie z forum "Mars" nie przepędził, pisze tam - gdzie mam na to ochotę.  Pojednawcze gesty? Nie szukam tutaj znajomych. Forum dyskusyjne służy do rozmowy, więc rozmawiam. Absolutny idiota to ten, kto manipuluje, obraża współrozmówce i wydaje mu się, że ma wyłączność na rację. Twoje komentarze są pełne agresji, 1000 takich jak Ty i 4 wojna światowa gotowa.

Mógłbym wymienić mu kilkudiziesięciu autorfów
> żydowskich, których czytałem, ale wymienię jedynie kilku
> najważniejszych. Do takich zaliczam Singera , Gravesa,
> Cohena, Feuthwanger no i oczywiście autor "Starożytności
> żydowskich" i "Wojny żydowskiej" Flawiusz. Ostatnio
> przeczytałem paralelną "Wojnę żydowską" napisaną właśnie
> przez Feuthwangera.

To dobrze, że czytasz, ale najwidoczniej czytasz za mało, albo niektóre fakty do Ciebie nie docierają skoro w 21 wieku ciągle jeszcze jesteś pełny uprzedzeń i agresji w stosunku do wszystkich Żydów.

> Jełop szuwar zapewne nawet nie wie co znaczy paralela, ale
> nie mam zamiaru mu tego tłumaczyć.

Tobie pewnie się wydaje, ze jesteś jednym z nielicznych, wybranym, który doświadczył zaszczytu poznania znaczenia słowa "paralela", dlatego jesteś ciągle tylko jełopem, któremu coś się wydaje.

Jestem również
> antysemitą , bo zrobili mnie nim sami Żydzi.

Sam z siebie zrobiłeś wrogo nastawionego antysemitę i żydofoba. Tylko idiota wrzuca wszystkich ludzi do jednego zbioru, kieruje się stereotypami i archetypami.

Gdybyś był Niemcem, to pewnie każdego Polaka uważałbyś za złodzieja samochodów, pijaka i nieroba.

To oni przed
> wojną wykrzykiwali hasło "Wasze ulice, nasze kamienice",
> to oni za uratowanie ich przed całkowitym wyniszczeniem
> przez Polskę w średniowieczu, odpłacili nam oszustwem,
> nienawiścią i okradaniem naszej społeczności.

Przede wszystkim byli bardziej wykształceni od Polaków, często jako jedyni potrafiący czytać i pisać pełnili rolę pośrednika pomiędzy władzą a ludem.
Polska mentalność, polska zawiść - jak ktoś jest mądrzejszy, bardziej zaradny to od razu złodziej, oszust i krwiopijca.

Przypominam,
> że jedna z wypraw krzyżowych ograniczyła się do walki i
> eksterminacji Żydów w całej Europie.
Królowi Kazimierzowi
> Wielkiemu podstawili Żydówkę i to dla niej wybudował
> Kazimierz, dając niebywałe przywileje jej rodakom, nie za
> bardzo przejmując się dolą chłopa polskiego choć na ironię
> nazywano go królem chłopów.

Wyprawy krzyżowe są dla Ciebie jakimś dowodem na to, że Żydzi zasłużyli sobie na eksterminację, na prześladowanie?

Książęta piastowscy dostrzegali korzyści wynikające z obecności Żydów. Prowincje z Żydami rozwijały się szybciej, powodowało to szybszy rozwój gospodarczy tych dzielnic. Dlatego wspierali żydowskie osadnictwo na ziemiach polskich.

Dzisiaj w bezczelny sposób
> pozywają nas przed sądy amerykańskie, tak jakby jankesi
> mieli jakiekolwiek prawo interweniować w nasze sprawy! Nie
> mam nic przeciwko Żydom pod warunkiem, że rządzą się u
> siebie a nie w moim państwie.

Niech sobie pozywają, my mamy sądy polskie, polskie prawo. Ja nie mam nic przeciwko  Twoim fobiom, pod warunkiem ze nie wychodzą poza zakład psychiatryczny.

Podobnie jak antysemita
> [...]
> Na koniec przypomnę, że w sowieckiej armii 95% stanowisk
> oficerów politycznych sprawowali Żydzi, a sam komunizm
> sowiecki to również ich wymysł. Pełnili kluczowe role
> również w bandyckim UB i informacji wojskowej. Trudno więc
> będąc Polakiem nie być antysemitą. Można by pisać na ten
> temat wiele, tylko po co? Nasze "elity" chcą zachować
> poprawność polityczną i robi.ą umizgi do Żydców, z którymi

> sporo z nich jest skoligaconych (choćby min. spraw zagr.
> Sikorski). Ja dla poprawności politycznej nie mam zamiaru
> się upadlać i całować Żydów w d tak jak to czyni wielu

To nie w nich jest coś podłego. Cała ich "wina" polega na tym, że to mądry, inteligenty, zaradny, pracowity i oszczędny naród. To zawsze budziło i budzi do dzisiaj zawiść, zazdrość i agresję.
Według niektórych źródeł  Żydzi w UB zajmowali maksymalnie 30%, a kto zajmował resztę? Eskimosi? Nie, resztę zajmowali Polacy. Żydokomuna, Żydzi w UB - to to tylko usprawiedliwienie dla własnych lęków, fobii, uprzedzeń.

Całe szczęście - Podobnie jak wielu młodych, świadomych Polaków nie jestem antysemitą, nie cierpię na żydofobie, rusofobię, germanofobie, nie oceniam narodów, ludzi przez pryzmat stereotypów, uprzedzeń i również nie całuje nikogo w d....