Ojcowski Park Narodowy

czy na tym awatarku jestes gdzies w tle?  ))) i jak rozmawiać z takim  wodnym progiem? ja wolę oczko:)

Re: Jutro piątek trzynastego...

Wenus
Stoję po prawej stronie, to jest Źródło Filipowskiego.

Ojcowski Park Narodowy

czyli wg. wiki to jest Ojcowski Park Narodowy? przeciez bylas w Gorach Swietokrzyskich, więc skąd ta lokalizacja https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Dolina_Sąspowska

Re: Jutro piątek trzynastego...

Wenus
Dokładnie tak, byłam w Ojcowskim Parku a Świętokrzyskie to tak przy okazji w drodze powrotnej.

Ojcowski Park Narodowy

no to teraz wszystko pasuje:) dobrze, ze znalazlas te forme na odreagowanie tej traumy

to najsłynniejszy obiekt " Maczuga Herkulesa " i zamek w Pieskowej Skale

Re: Jutro piątek trzynastego...

Wenus
Mam jeszcze zdjęcie tej maczugi od innej strony i wygląda zupełnie inaczej. Próbuję wkleić ale coś mi nie wychodzi.

Ojcowski Park Narodowy

moze takie?

maczuga na fortepianie, tak?
tam u podstawy jest taka nisza

Re: Jutro piątek trzynastego...

Wenus
Nie od tej strony... wygląda zupełnie inaczej bo u podstawy jest  mała jaskinia. Może jutro spróbuję wkleić.
1234 ... 6