"Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą..."

"Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą..."

"Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą..."

"Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą — zapisał w swoich pamiętnikach Joseph Goebbels. - Są całkowicie otępiali i amorficzni. Brud wśród Polaków jest niewyobrażalny, również ich możliwości rozumowania są bliskie zeru.
Na Polaków działa jedynie przemoc. Są przy tym tak głupi, że nie skutkują wobec nich żadne argumenty. Właśnie w Polsce zaczyna się Azja. Kultura tego narodu jest poniżej wszelkiej krytyki. Cienki nalot kultury posiada jedynie warstwa szlachecka. Jest ona duszą oporu przeciwko nam i dlatego musi zostać usunięta."

Tymczasem niektórzy spośród Polaków (często Ci uważający się za polskich patriotów) mają tego człowieka za swojego idola, przywódcę duchowego, politycznego i świętują jego urodziny... <<--

Fragment pochodzi z książki "Opcja Niemiecka" Piotra Zychowicza.

Re: Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą ..

Hrabina Simone Giron de Pourtales, córka znanego malarza Charles'a Girona, krótko przed wybuchem II wojny światowej (w lipcu 1939 roku) tak pisała do Paderewskiego:

"Hitler nie chce wojny, to jest człowiek nadzwyczajny, który ma wspaniałą, nadzwyczajną wizję i który za bardzo kocha swój kraj, żeby pozwolić mu cierpieć. Hitler to człowiek, który ma kult do muzyki i dla ludzi wielkich, i wielkich patriotów, trzeba go zobaczyć! Mistrzu, Pan go pokocha! Niech pan mnie weźmie ze sobą i jedzmy go zobaczyć, ja Pana proszę! Spotykając się z Hitlerem, zyska Pan cały świat i Pan będzie mógł wraz z nim wzmocnić Polskę!"

PS. Paderewski po tym liście "zawiesił stosunki" z Giron, pomimo, że była to kobieta czarująca...

----------------------

"Hitler za bardzo kocha swój kraj, żeby pozwolić mu cierpieć."

(Na filmiku zniszczony Berlin,  1945 rok).

"Hitler to człowiek, który ma kult do muzyki i dla ludzi wielkich"

(Na filmiku dziwne zachowanie Hitlera na Olimpiadzie w 1936 roku).

"Spotykając się z Hitlerem, zyska Pan cały świat i Pan będzie mógł wraz z nim wzmocnić Polskę!"

(Na fotce żołnierze Wehrmachtu na granicy polskiej, 1939 rok).

W komentarzu wykorzystałem fragmenty z książki "'Opcja niemiecka" Piotra Zychowicza.

Re: Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą ..

hiena
A ciebie co nagle na hitlera natchnelo? ..jeszcze troche  do jego urodzin...ja slyszalam raz inna opinie...twierdzil ze jestesmy cwani ale inteligentnie cwani...

Re: Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą ..

hiena napisał/a
A ciebie co nagle na hitlera natchnelo? ..jeszcze troche  do jego urodzin...ja slyszalam raz inna opinie...twierdzil ze jestesmy cwani ale inteligentnie cwani...
Cześć Hienko. Akurat czytam książkę "Opcja niemiecka" i cytuję co ciekawsze fragmenty.

Dlaczego przytaczam fragment o Hitlerze?
Ponieważ nie tak dawno była upubliczniona afera z polskimi neofaszystami, którzy świętowali dzień urodzin Hitlera... Czy oni na pewno wiedzą kogo urodziny świętują?

Jak wejdziesz na YouTube, to często pod filmikami o Cyganach, Żydach, uchodźcach są takie teksty jak ten poniżej:

"w dzisiejszych czasach też przydałby się nam taki Hitler, on zrobiłby porządek z tymi Cyganami, uchodźcami i Żydami"

 Pełno jest takich tekstów... A taki jeden gimbus z długim (i nie tylko gimbus) nie zdaje sobie sprawy, że Hitler zrobiłby też chętnie porządek i z nami Polakami... Dlatego moim zdaniem warto takie fragmenty wypowiedzi przypominać i upamiętniać...

Re: Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą ..

Kpt.Wojtek
Warto, ale nie na tamtym forum bo Cie zaleje fala fejkowego spamu.

Re: Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą ..

No ja nie wiem...co sie dzieje w szkole nie byli na histori?...dla mnie to jest ironia losu kraj ktory zostal najmocniej zniszczony I wymordowany przez nazistow...a 70 lat pozniej potomcy nasi go Czcza??...zrozumiem jakis tam azjatow itp...ale my?!...ech na atlantydzie dziewczyny wola czytac tego masochiste graya:))...

[...]

Ci trzej bywali na historii, ale za komuny, potem lykneli troche historii za solidatnosci a teraz preferuja historie PiS-ONR bo to droga do kariery, np. w misyjnych mediach.

Re: Opinia Hitlera o Polakach jest miażdżącą ..

Lwiczka9
...że az sie sami boja ...przez hejt dziennikareczka Be ..cos z TVP tam SAMA  zrezygnowala z bycia tuba prasowa Orlenu:)))) Moze cos do glowki dociera..a mzoe byly calkiem inne przyczyny...
1234