Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

da®®io
zmusili mnie do nowej aktualizacji you tube i teraz z uwagi na mój wolny mobilny internet nie mogę załadowac strumienia online:( jedynie mogę ogladać zamieszczane filmiki, ale wszystko jest przeładowane "przeszkadzajkami" typu reklamy banery i niepotrzebne ikony zaśmiecające obraz-czemu prawie kazda zmiana jaka nam proponuje życie idzie na gorsze?

Re: Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

Anna.
Cześć Darku.
Wszystkie mają się dobrze, starszymi opiekują się rodzice, młodszymi ludzie ;-).

https://youtu.be/wGWo-faidkY

https://youtu.be/xDOulpr0dGw

Re: Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

Anna.
Jeśli nie przyjmuje się przeprosin, to warto to powiedzieć wprost, tak postępują dorośli. I jeszcze jedno, nie każdy, kto nam zwraca uwagę jest wrogiem, tak jak nie każdy słodziak przyjacielem.

Re: Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

da®®io
proszę nie wciagać mnie w takie polemiki-nic nie poradzę na to że nie iskrzy między nami bo wyczuwam pewną barierę niedomówień-coś w tym jest nieszczerego

Re: Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

da®®io
widziałem je i tyle-czemu mam się do tego ustosunkowywać skoro gdy padła ta insynuacja nie reagowałem-inaczej by było gdybym to skomentował, ale ja to przemilczałem, wiec nie widzę powodu tak oficjalnie przyjmować przeprosin-w ogóle uważam, ze nie ma do czego wracać bo "mleko jest wylane"

Re: Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

da®®io
czy one uczą się juz latać? bo jeden z nich rozposciera szeroko skrzydla staje na krawędzi gniazda i próbuje odwazyc się na " nurkowanie "

Re: Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo

da®®io
jesli samce maja miec na grzbiecie taki czarny plecaczek, to mnie się wydaje, ze uklad u bocianków jest taki: 2 samce i 1 samica, ale jeszcze to zanalizuję dokładniej

Re: Opowiadajcie mi co się nowego dzieje u bocianów...bo