Ostatni wywiad przed śmiercią...

Re: Ostatni wywiad przed śmiercią...

stop narkotykom
Ten post był aktualizowany .
[wymoderowano treści obraźliwe w stosunku do zmarłego Roberta Brylewskiego]

Re: Ostatni wywiad przed śmiercią...

hiena
heh widać ze nawet całego ci się nie chciało przeczytać...ale lepiej kawałeczek niż nudzić się na Atlantydzie:))...

Re: Ostatni wywiad przed śmiercią...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Dzięki Hieno za przytoczenie wywiadu, to był bardzo mądry gość,

ciekawe fragmenty wywiadu:

"Czy tamta propaganda TVP przypomina ci tę, którą dziś stosuje Jacek Kurski?

Wtedy była komuna i inna rzeczywistość. Ale coś w tym jest. Okres propagandy delikatnej, stosowanej przez wszystkie rządy po 89. roku, jest już za nami. Teraz zrobiło się naprawdę ostro. Obserwujesz tę nagonkę, jaką obecna władza stosuje wobec Niemców albo uchodźców? Mam złe myśli, gdy to widzę. Boję się, że ludzie zaczną nienawidzić się jeszcze bardziej."

Widzisz w tym osobistą winę i odpowiedzialność Jacka Kurskiego?

Trudno nie widzieć. Pan Kurski jest młodym, początkującym, ale typowym propagandzistą.

Wracam myślami do tego wywiadu z 1980 roku i widzę, że podobnie jak ciebie wówczas, dziś TVP traktuje uchodźców, sympatyków opozycji, lekarzy, sędziów, Niemców, muzułmanów...

Propaganda to ohydne narzędzie. Z jej pomocą można zrobić wszystko: każdemu uszyć buty, dorobić uszy, zmienić fryzurę. Sam jestem tego typu personą, którą jakby się chciało, można by nieźle obsmarować. Przy czym mnie to wisi, co ktokolwiek robi z moją, jak to się mówi, legendą.

Ostatnio na ulicy ktoś zaatakował 14-letnią dziewczynkę, z pochodzenia Turczynkę. Gdzie indziej napadnięto Hindusa.

Karuzela nienawiści, którą rozkręcono w Polsce, kręci się coraz szybciej. Przepraszam, ale dla mnie ewidentnie jest to wina rządzących. Politycy nie zdają sobie sprawy, że każdy naród jest jak człowiek. A my nagle staliśmy się pacjentem, który z natury rzeczy jest niestabilny. Wystarczy lekko go popchać w którąś stronę i tam leci. Na przykład w stronę rasizmu i ksenofobii. To dołujące

Co poczułeś, gdy Jarosław Kaczyński obwieścił, że uchodźcy mają w organizmach pierwotniaki, którymi możemy się zarazić?

Obrzydliwe słowa. Przykład propagandy w najgorszym stylu, bo opartej na próbie odebrania godności drugiemu człowiekowi. Ktoś może nie mieć wystarczającej wiedzy, by zorientować się, że w ten sposób politycy prowadzą nas na miny. Pan Kaczyński założył pułapkę, w którą łatwo wpaść. Z punktu widzenia czysto ludzkiej to ohydne."

https://kultura.onet.pl/muzyka/wywiady-i-artykuly/robert-brylewski-kochaj-blizniego-jak-siebie-samego-kogo-to-dzisiaj-obchodzi-wywiad/rgvgy7n

Re: Ostatni wywiad przed śmiercią...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Przeczytałem całość. Mądry człowiek i fajne miał idee.  "Polska przyjacielem narodów" brzmi dumnie ;)

Re: Ostatni wywiad przed śmiercią...

Nie ma sprawy...czytałam ten wywiad w styczniu to byl moj pierwszy i ostatni...nie znałam tak naprawdę jego twórczości i poglądów...jedynie ta piosenkę pamietam
co posłałes...nie obchodzi mnie to ze jakiś troll go wyzwał od narkomanów:/...był na tyle silny ze wyszedł z tego sam...i pomimo tego miał dobre podejście do ludzi...a ci „normalni”...maja właśnie chore podejście:/...widać to dzien w dzien na forum i nie tylko...

Re: Ostatni wywiad przed śmiercią...

Hej;)...to fajnie ze przeczytałeś do końca...troll nie miał tyle cierpliwości i nerwów:))...
może kiedyś będziemy tym przyjacielem?;)...kurczę ale popatrz jak facet się zmienił w tym wideo taki młody chłopaczek a na koniec nie do poznania...

Re: Ostatni wywiad przed śmiercią...

Ryo2
Dzieńdoberek ;)

Jasne że będziemy tym przyjacielem. Co prawda trochę jeszcze trzeba odczekać ale to kwestia czasu.
Wiesz facet swoje przeszedł (swoją droga to imponujące że sam sie wyzwolił od ćpania) a to też miało wpływ na wiek ;)