Odpowiedź do Zdegustowanej

Publikuję odpowiedź do Zdegustowanej tutaj, ponieważ nie wiem dlaczego, ale Lothar przenosi moją odpowiedź do kosza, tak, jakbym nie miał prawa odnieść się do wątku, w którym Zdegustowana wymienia mój nick:

Ewkazdegustowana napisał/a
a u siebie ten zamordysta posty oponentów wrzuca do kosza bez dania racji po kilku minutach.
No widzisz, bo nie mam innego wyjścia. Gdy próbuję Wasze trollowskie posty zostawić na forum, obrócić w żart i potraktować z przymrużeniem oka, to kręcicie z nich wredne intrygi. Więc skoro nie potraficie docenić mojej pobłażliwości i wspaniałomyślności, to nie mam innego wyjścia, jak umieszczać Was w koszu, zanim zdążycie ukręcić intrygę. Pretensje możecie mieć do siebie i swojej intryganckiej natury

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Na dodatek Lothar mnie zbanował i skasował wszystkie moje posty...

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Marcelina
Lothar wyczuł "moc" i się boksuje

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Marcelina napisał/a
Lothar wyczuł "moc" i się boksuje
No i dobrze, przynajmniej zbanowaniem uwolnił mnie ten zamordysta od tamtego forum ;)

PS. Widocznie byłem dla nich bardzo niewygodny...

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

szuw napisał/a
Na dodatek Lothar mnie zbanował...
Było to w sumie do przewidzenia.  Byłeś dla niego najbardziej dokuczliwy z tych którzy tam (jeszcze) zostali. Pewnie wzmocnił się przed tym procentami dla courage'u (bo weekend mamy).  Teraz wypada tylko czekać na recital szantowy na NA

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Tylko do 6 rano jestes wolny..///// Tak sie dasz? ja juz w zyciu bym tam nie weszla Szu...Po tym co tam dzis czytałam....Przeciez gdyby nie Ty to Atlantyda by nie istniała...nadajesz jemu  sens..Pozostaw ich tydzien sam na sam...Ciekawy eksperyment..powieje nuda,zapewniam...Bylo nie raz tak...To układ zamkniety,a Loti go burzy..

Edytuję i Pisze tez tutaj do dziewczn forumowych ,moze przeczytacie...Robot mi szwankuje,wiec tu a nie w oddzielnym watku:

cze 09, 2018; 11:31pm Re: Uważam, że szuwara powinno się dzisiaj skasować na cacy,
Ana

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana
Ewkazdegustowana napisał/a

I nie dyskutuj z nimi na multi, bo trollice wciągnęły cię teraz w manipulatorski wątek, żeby sobie poużywać. Będą ci wmawiały, że się zmieniłaś, że byłaś kiedyś inna, miła itd itd, a na koniec zaczną wynajdywać ci przeróżne choroby psychiczne DD Wiem, jak to działa, bo już przez to przeszłam, oczywiście w bardziej zezwierzęconym wykonaniu, dlatego dobrze ci radzę z perspektywy czasu, po prostu je olej. Każda twoja odpowiedź nakręca je coraz bardziej i daje im poczucie władzy nad tobą. Jak nie będziesz suk karmiła, to zajmą się żarciem między sobą DD

Pod rozwagę. Chcecie jeszcze tam wchodzic? Jolu?

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

Ryo2 napisał/a
szuw napisał/a
[...]
Masz rację, ale płakać z tego powodu nie będę

Re: Odpowiedź do Zdegustowanej

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Nie dam się, idę usunąć swoje konto :)

Skasowane :)