Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
W górach (aktywnie, lub głównie widoki..:), woda (morze, plaża. ..), podróże, a może słodkie lenistwo?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
I nie chodzi o możliwości, głównie o nasze oczekiwania!

Lato zbyt szybko mija, mało czasu wolnego, w tym miesięcy letnich, ale znam koneserów, którzy wybierają na wakacje późną wiosnę, lub wczesną jesień.

Po południu podzielę się inf, jaką "podróż" chciałabym odbyć, jest w sferze marzeń od niedawna ....z realizacją nieco trudniej.
;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2

Witaj Joluś ;)

Najchętniej gdzieś gdzie widać takie widoczki

PS: kici kici

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
Ryo2 napisał/a

Witaj Joluś ;)

Najchętniej gdzieś gdzie widać takie widoczki

PS: kici kici

Cudne ...a w podkładzie muzycznym przyjazna fauna, nie jakieś Skorpiony! :)

A to nie Kiciuś tylko niezwykle wygłodzona Puma, także uważaj! :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Jola napisał/a
Cudne ...a w podkładzie muzycznym przyjazna fauna, nie jakieś Skorpiony! :)

A to nie Kiciuś tylko niezwykle wygłodzona Puma, także uważaj! :D
Ano cudne , i z tego co czytam to teraz nie jest sezon na to . No to jeszcze opcjonalnie można zrobić tornee po nawiedzonych zamkach i budynkach  , lub tam gdzie widziano UFO ;)

Puma to też kiciuś tylko większy więc trochę wiecej kociej karmy potrzebujący

[...]

Tornee! :DD
W sumie pomysł wart rozważenia, chociaż mnie bardziej chyba w stronę nawiedzonych domów by ciągnęło, UFO to ja mam tu na codzień! :))

A Kiciuś wybredny, pogardził  nawet stadem pędzących bawołów, dalej biegnie! :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
Mi się marzy Błękitna Laguna :)), a jeszcze bardziej budzący grozę wodospad po zachodzie słońca i ja jako "ujarzmiająca" naturę! :D, face to face z żywiołem ....widzisz przed wodospadem ten malutki "pontonik"? :)

Ogólnie, chciałabym zobaczyć największe "cuda natury", te budzące zachwyt i lęk....np. być blisko "mruczącego" wulkanu! :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wrrrr, sprzedalem moj kuter i nie moge nic atrakcyjnego wylowic z zaglami czy bez. Wszystko do remontu i z wakacji pod zaglami chyba (pupa) Zostaje tylko skuter wodny u kumpla 200 koni , mala kabinowka, lapanie ryb i zycie w szwedzkiej gluszy... Jak ja to kur... lubie!!!