Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
:DD Dawaj, chętnie się pośmieję

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

letni wiaterek za oknem owiewa czule moją niebieską koszulę,
trzepocze ona na wietrze, i nadyma ją jak balon ciepłe powietrze
Oo proszę inspirujemy wraz z Wenus ludzi widzę ;))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus napisał/a
Poddaję się, jesteś Wielki Miszcz nad Miszcze!
Bo mi w tym pomagasz o Wielka Miszczyni :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
To może założymy tu jakiś kącik poezji? ;)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Już wiem - Kącik literacki  https://www.youtube.com/watch?v=e5BuKkSQQXI

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Wenus napisał/a
Już wiem - Kącik literacki  https://www.youtube.com/watch?v=e5BuKkSQQXI
Taaaak , zostaniemy "eseikami , prozaikami i prozakami w jednym"  (oglądam to własnie) :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
:) Uciekam lulu, jutro mnie czeka dłuuuuugi dzień. Dobrej nocki wszystkim życzę :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Dobrej nocki Wenus (i radosnego dzionka wtedy im dłużej on będzie trwać tym lepiej)  :)