Kolejne oszustwo skrajnej prawicy

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2
Cóż , ludzie najchętniej wierzą w to w co chieliby żeby było prawdą lub też w to co do czego boją się że może być prawdą.  I na tym żerują spece od fake newsów

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Moim zdaniem świadome rozpowszechnianie nieprawdy powinno być karalne.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola
Wenus napisał/a
Moim zdaniem świadome rozpowszechnianie nieprawdy powinno być karalne.

Zgadzam się Wenusjanko, ale dodam, że nieświadome rozpowszechnianie wg mnie również powinno być w jakiś sposób sankcjonowane.
Może to nauczy ludzi myślenia.

Wpadka naszej lubiącej przebieranki koleżanki z Alternatywy4 /Atlantyda/ tylko potwierdza, jak bezkrytycznie niektórzy przyjmują do siebie różne informacje dodatkowo przekazując je dalej. Podburzając tym samym siebie i kolejne osoby, które na takiego newsa się złapią.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2
Jola napisał/a
[...]
Wpadła i sie teraz pieni bo nastapiła obraza majestatu. Śmieliście jej zwrócić uwagę i teraz biedactwo przeżywa

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Tutaj wklejam mój komentarz - skasowany na forum Atlantyda:

Illuminatus napisał/a
A Tobie Szuwar, kto płaci za te lewackie brednie? Szef Ośrodka Monitorowania skazany na 4 lata więzienia, czy bezpośrednio Soros?

Największym fałszerstwem na tym filmiku, jest wyłączenie przez lewactwo głosu, żeby nie było słychać arabskich przekleństw i nawoływania Allaha...

Nie ma żadnego znaczenia w którym europejskim mieście dochodzi do takich ataków, bo w całej Europie dzieje się to samo, za wyjątkiem krajów, które nie wpuściły awanturniczej dziczy...

Najbardziej rozbawił mnie lewacki tekst, że to nie muzułmanie tylko kibole :DDD Równie dobrze, lewactwo mogło napisać, że to nie muzułmanie tylko lekarze i inżynierowie...:DDDDDDD

PS.
Generalnie wszystkie info propagowane przez Ośrodek, należy traktować jak lewacki fake-news...

Jakie brednie? Post, który Ana wkleiła, jest sfałszowany, jest oszustwem, kłamstwem i typowym fake newsem szerzącym nienawiść na tle narodowościowym, wyznaniowym. Kłamstwem jest, że akcja dzieje się w Anglii i przedstawia Muzułmanów blokujących ulicę w Birmingham. Tak naprawdę akcja działa się w Szwajcarii i przedstawiała zamieszki kiboli, które można spotkać w większości miast, w tym również Polskich.

Filmik został zmanipulowany, a w Polskich prawicowych mediach przedstawiony, żeby szerzyć nienawiść do emigrantów, i taką nienawiść wywołał, można poczytać niektóre komentarze pod tym fake newsem.

Takie reakcje wywoł wśród niektórych Polaków ten fake news:

(to tylko niektóre z wrogich i nienawistnych komentarzy, które pojawiały się pod tym fake newsem).

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts/743276292514173

I co jest brednią? Prostowanie takich Waszych rozpowszechnianych kłamstw? Ośrodek Monitorowania robi bardzo dobrą robotę, demaskując takie kłamstwa, jak fake news z tutejszego wątku. Chwała im za to, że walczy ze złem. A mnie nie trzeba płacić, żebym prostował takie gadzinowe, propagandowe fake posty, które szkalują miliony osób.

Z tego, co mi wiadomo, To Rafał Gaweł nie jest już od dawna szefem Ośrodka Monitorowania, a sprawy, za które był sądzony, nie miały żadnego związku z prowadzeniem Ośrodka Monitorowania.

Tutaj niektóre przeprosiny dla Gawła w Mediach za oszczerstwa, cytuję:

"Niniejszym przepraszamy p. Rafała Gawła za zamieszczenie nieprawdziwych informacji na temat jego osoby, które zostały oparte na serwisie kresy.pl.

Od p. Gawła otrzymaliśmy mail, w którym napisał m.in.:

"Informuję Państwa że opiera się on [news] na kłamstwach i publikuje nieprawdziwe informacje dotyczące mojej osoby. Zamieszczone przez Państwa portal treści stawiają mnie w złym świetle i stanowią naruszenie mojego wizerunku i zniesławiają mnie publicznie.

Nie unikam więzienia bo nie zostałem wezwany do odbycia kary, nie zostałem też skazany prawomocnym wyrokiem na dowód tego mogę wylegitymować się świadectwem niekaralności wdanym przez MS. Nigdy nie składałem doniesień do prokuratury m.in. na akcje patriotyczne, w tym mające na celu upamiętnianie Żołnierzy Wyklętych i żołnierzy podziemia antykomunistycznego".

Redakcja korwin-mikke.pl"

http://korwin-mikke.pl/polska/zobacz/przeprosiny/154209

Albo inne przeprosiny:

"Przepraszamy pana Rafała Gawła za opublikowanie artykułu inspirowanego doniesieniami innej redakcji, w którym zawarte były informacje, którym sam zainteresowany zaprzecza posiłkując się świadectwem niekaralności. Pan Rafał Gaweł wyjaśnił w wiadomości do naszej redakcji, że:

– nie jest aktualnym szefem Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych

kilka dni temu nie odbył się kolejny proces z jego udziałem

– nie unika więzienia, bo nie został na więzienie skazany

– nigdy nie został skazany prawomocnym wyrokiem.

Pan Rafał Gaweł wylegitymował się również świadectwem niekaralności wydanym przez Ministerstwo Sprawiedliwości.

Z związku z powyższym, jeszcze raz przepraszamy Pana Rafała Gawła za podanie dalej nieprawdziwych informacji opublikowanych przez inną redakcję. "

https://pikio.pl/szef-osrodka-monitorowania-zachowan-rasistowskich-unika-wiezienia-jestem-niepoczytalny/

i wiele innych...

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Marcin, proszę, nie pisz tam z nimi.
Jaka jest prawda każdy zainteresowany wie i widzi co Banda Trojga uskutecznia! :)

Ilum, Ewka, Wojtek, Drapak mają przy okazji dialogu z tobą okazję do eksponowania ulubionych manipulacji i perfidnych prowokacji.
Ale tak już mają, ignoruj ich, naprawdę nie warto.

A Anula?
Ha ha, bryluje między nimi niczym uszczypnięta w pupę celebrytka "świecąc" głupotą ku uciesze czytających, jakby co najmniej rozwiązała węzeł "gordeński" splątany wcześniej z nicią "Adrianny"! :DDD

Śmiej się z tego, bo przecież Any nie da się traktować poważnie, a już tego co wypisują "mocarni" w sile Trojga już zupełnie nie!
Oni tylko po to tam są by prowokować, a jak trafi się "opozycjonista" chcący bronić swoich prawd, to ich tylko nakręca i dostają mega głupawki z radości, że mają okazję sobie "poużywać" w ulubiony sposob.
A prawda jest taka, że każdy broniąc swoich prawd, nakręca ich do pisania jeszcze większych głupot.

Ale najwredniejszy, żałosny i nawet trochę śmieszny jest Wojtek upominajacy Cię "kartkami", akurat Tobie zwraca uwagę o kulturę, bo w gościach trzeba się zachowywać.
A głównie chodzi o to, by tam "śpiewać" tak jak oni chcą.
Wtedy jesteś dobrym gościem.

Pomyśl Marcin, kto by chciał chodzić w gości do tak oszołomskich Gospodarzy i niektórych bliźniaczo podobnych "domowników", jak teraz Anula oczadzona celebrytozą ! :)))
A niech się spalają znudzeni manopulanci w swoim sosie, znudzi im się tam, to tu Gadziny przypełzną!  :)
Bierz przykład z Perełki. ...my wszyscy powinniśmy, czasu na takie pogawędki szkoda marnować, a z Trollami ich pokroju, to już zupełnie! :)

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2 napisał/a
Wpadła i sie teraz pieni bo nastapiła obraza majestatu. Śmieliście jej zwrócić uwagę i teraz biedactwo przeżywa

Nie chcę Any obrażać, ale po tym co ona tam pisze nawiązując również do życia prywatnego Kapitana.
W tym jej intelektualne wysiłki, by mu na tym polu dokuczyć, zastanawiam.się czy ona jest bardziej śmieszna, bardziej żenująca czy po prostu głupia
1234 ... 9