Kolejne oszustwo skrajnej prawicy

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Kpt.Wojtek
Jasne Jolu. Ana chciala mi tym dokuczyc, z tym, ze ja to olewam. Ona musi byc przez wszystkich wielbiona, lubi macic i gwiazdorzyc.
Zgadzam sie rowniez z tym, ze Szu nie powinien tyle gadac o polityce z KREML-ingami bo to do niczego nie prowadzi. Oni dobrze wiedza , ze to co wklejaja to fejki. Zwyczajna prowokacja - olac!

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Kapitanie, wyraźnie widać jak Ana się bawi.
Oszalała fanka Gray'a, że ma tuzów prowokacji za sobą i sama do nich aspiruje, wypisując co raz to większe głupoty.
A przez brak krytycymu względem swojej osoby, nie ma świadomości, że bawi nawet tych, których wielbi i naśladuje! :)
Eee tam...
.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Tutaj więcej o tym fake newsie wklejonym przez Anę i powielanym w skrajnie prawicowych gadzinówkach:

https://www.birminghammail.co.uk/news/midlands-news/fake-news-birminghamlive-refuses-report-14731739

https://www.iambirmingham.co.uk/2018/05/31/fake-news-story-birmingham-muslims-gone-viral-wrong-reasons/

https://www.ayupp.com/social-viral/muslims-rioting-at-birmingham-uk-during-ramadan-2018-15276.html

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
A nie mówiłam?

Znudziłaś się tam, to przyszłaś tu mnożyć te swoje durnoty.
I pochlebiasz sobie Ana, do tego przeginasz na maxa.
Jak ogarnia cię taka głupawka nie ma co nawet z tobą żartować.
Nie znasz granic prowokacji, albo jesteś, aż tak głupia, niestety.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
 organizacja non profit którą wielbi Szuwar jest podejrzana.
Organizacja nie jest podejrzana, tylko bardzo niewygodna, ponieważ demaskuje kłamstwa, fake newsy, ściga język nienaści, ksenofobie, agresję słowną i fizyczną — w internecie i poza nim. Działa legalnie, zgodnie z polskim prawem.
Poza tym to nie organizacja decyduje, kto popełnił przestępstwo, a kto nie, tylko robi to prokuratura, do której Ośrodek zgłasza takie sprawy i bardzo wiele z nich wygrywa.

Robią naprawdę bardzo dobrą robotę. Na przykład zatrzymanie YouTubera "Gurala", który obrażał dzieci na YouTube, nastąpiło między innymi dzięki Ośrodkowi Monitorowania:

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/videos/709456745896128/

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola napisał/a
... zastanawiam.się czy ona jest bardziej śmieszna, bardziej żenująca czy po prostu głupia
To jest mix o zmiennych proporcjach. nie wiem czy wpływ na nie ma pora , pokarm czy też faza księżyca ale  jakowyś tajemniczy czynnik na pewno istnieje
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007
.-6