Kolejne oszustwo skrajnej prawicy

.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Marcelina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Pozwalamy ci być gwiazdą jak tego pragniesz.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marcelina
Marcelina napisał/a
Na zachowanie Any ma wpływ:
 - romantyczne uczucie
- chęć zaprezentowania się jako silna i wrażliwa kobieta, która budzi zachwyt
-  indukowanie Szuw poczucia winy

To wszystko nie tłumaczy tak żenujących zabaw. Czyżby była aż tak niedojrzała emocjonalnie?

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Gdzie tutaj na tym forum napisałam cos takiego do Joli? nie przypominam sobie. Podaj link z tego forum.
Ja tutaj nie obrażam nikogo, wchodzę aby was upominać abyście mnie nie pomawiali i nie poniżali.
A tutaj co się dzieje? fala hejtu i stalkowców ,nie zalewa.
Dlaczego Administracja nie reaguje?
Sam Administrator wpadł w swoje własne sidła,. obraża mnie tutaj ..to co dopiero będzie reagował na wasze hejty.
Zrobiłas to na Atlantydzie http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/Pere-ko-jak-t-sknisz-za-Szuwarem-to-nie-pos-uguj-si-mn-i-Ilumem-td83343i40.html

Oczywiście zdaję sobie sprawę że po czymś takim tutaj oczekujesz kwiatów obłudnico ale raczej nic z tego nie będzie :)

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Oczywiście, jestem bardzo dobrą, porządną kobietą, ale wielu z was się to nie podoba. Nikogo nie obrażam, to wy wylewacie hejt i stalkujecie niewinne osoby. Chyba to zgłoszę do Ośrodka Monitorowania.
A może ktoś zgłosi ciebie lub trolle z NA? Wykasowanie konta nie sprawi że znikną posty bo nabble je przez jakis czas trzyma :)

[...]

Zgłoś koniecznie, tylko wcześniej nie usuwaj po raz enty swojego konta hipokrytko z tamtego forum, ani nie edytuj wypowiedzi.

Teraz Ana masz namiastkę tego w jaki sposób zabawiacie się na Atlantydzie.
Uważasz, że tylko ty masz uczucia?

A to jest Pikuś w porównaniu co wyprawia się na Atlantydzie, często za twoją aprobatą i z twoim uczestnictwem.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Marcelina
Przecież nie można osiągnąć dojrzałości na romansach... romans trzeba przeżyć.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola napisał/a
Zgłoś koniecznie, tylko wcześniej nie usuwaj po raz enty swojego konta hipokrytko z tamtego forum, ani nie edytuj wypowiedzi.
Jej wypowiedzi są do odzyskania i dość łatwo je rozsławić będzie w tym jej sądzie gdzie ponoć pracuje