Kolejne oszustwo skrajnej prawicy

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ja Perełko tez znalam Ane z Magii..od 8 lat co najmniej....tak,to byla inna osoba...romantyczna i tede....Ale pokazala tylko twarz romansowa do szuwarka a kazda kolezanke gnoiła z błotem jak tylko czuła,ze Szu milo sie odnosi do innych. M.in.mnie tez sekowała:))))
Mysle,ze kamuflowala sie na maksa...a potem jak losy sie odwrocily,wreszcie dzisiaj  pokazala swa prawdziwa twarz.
Ona juz czuje,ze to naprawde koniec jej pobytu na Multi.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2 napisał/a
Dobrze , nie noś i najpierw spraw bym do niego trafił. Dasz radę? :)

Może jakiś GPS!😀
Rety, te berety! ;))

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola napisał/a
Może jakiś GPS!😀
Rety, te berety! ;))
Ooo dobry pomysł :DDD

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Oj to sie dzis tu dzieje,a wszystko przez to ,ze Ana ma dyzur w pracy do 24. Oby cos tam sie stalo,by zainterweniowac,by dziewczyna zajela sie praca,a nie rozwałka obu forów.
Tak,co do Osrodka Monitorowania to od samego poczatku gdy Serenity załozyla forum,no moze nasililo sie gdy dołaczyla trojca...przestrzegalam Serenity na powaznie ,zeby pilnowala swego forum Atlantyda,bo jego tresciami moze zając sie Osrodek Monitorowania Zachowan Rasistowskich i Ksenofobicznych. Taka prawda,ze tam,na NA wlasnie tworzone sa nacjonalistyczne tresci,a tu tylko nastepuje odpor na ataki ksenofobow. Tak wiec,mysle,ze to raczej Nowa Atlantyda podpada pod rasistowskie tresci a nie Multi. Więc sorry, Pani Nadwielka Ano. Dzis wyszło z Ciebie CAŁE ZŁO. Matylda naprawde przeciera oczy ze zdumienia. Ana...Ty naprawde taka jestes?...Lepiej obejrzyj sobie Opole.  Bez odbioru. Nie odpisze Ci już. Nie znam Cie.
.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Lwiczka9
Tak Ano,jestes wyjatkowo "pieknym" trollem. No normalnie nie mozemy sie od ciebie odessac...:))Znałazłas juz swoj dom na Atlantydzie. Czego zatem tu szukasz.? PS.A znalezc cie to nie problem. A jak bede chciala to cie znajde.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
A twoi kompani z tego forum niech mnie przestaną obrazać, bo ja tutaj nikogo nie obrażam :)))

Ale widzę że wszystkie trole które trolują na Atlantydzie  przyssały się tutaj do mnie  :)))
Czy nazwanie kogoś trollem to obrażanie czy jeszcze nie według twych kryteriów ano?