Kolejne oszustwo skrajnej prawicy

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

da®®io
Atlanci sa mistrzami w wykonywaniu tej figury:)

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2 napisał/a
Jej wypowiedzi są do odzyskania i dość łatwo je rozsławić będzie w tym jej sądzie gdzie ponoć pracuje

I Ana tego nie wie, że takie głupoty wypisuje?

Ło matko, sądząc jakimi kategoriami rozumuje, to współpracownicy mają tam z Any niezły cyrk! ;)

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marcelina
Marcelina napisał/a
Przecież nie można osiągnąć dojrzałości na romansach... romans trzeba przeżyć.

Ano słusznie!😀

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Dlaczego Administracja nie reaguje?
Nie jestem w stanie czytać każdego komentarza i zastanawiać się, czy jest obraźliwy, czy też nie. Ale zawsze możesz takie treści zgłaszać w wątku ze skargami. Obiecałem sobie, że w niedzielę się nimi zajmę
.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

.-6

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Oj to sie dzis tu dzieje,a wszystko przez to ,ze Ana ma dyzur w pracy do 24. Oby cos tam sie stalo,by zainterweniowac,by dziewczyna zajela sie praca,a nie rozwałka obu forów.
Tak,co do Osrodka Monitorowania to od samego poczatku gdy Serenity załozyla forum,no moze nasililo sie gdy dołaczyla trojca...przestrzegalam Serenity na powaznie ,zeby pilnowala swego forum Atlantyda,bo jego tresciami moze zając sie Osrodek Monitorowania Zachowan Rasistowskich i Ksenofobicznych. Taka prawda,ze tam,na NA wlasnie tworzone sa nacjonalistyczne tresci,a tu tylko nastepuje odpor na ataki ksenofobow. Tak wiec,mysle,ze to raczej Nowa Atlantyda podpada pod rasistowskie tresci a nie Multi. Więc sorry, Pani Nadwielka Ano. Dzis wyszło z Ciebie CAŁE ZŁO. Matylda naprawde przeciera oczy ze zdumienia. Ana...Ty naprawde taka jestes?...Lepiej obejrzyj sobie Opole.  Bez odbioru. Nie odpisze Ci już. Nie znam Cie.

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a
Rozsławiaj po całej Polsce, ale ja ci paczek do kicia nosić nie będę już mnie pomawiasz i poniżasz moje dobre imię. Sam wchodzisz na przestępczą ścieżkę, Brawo !

ps. nie pracuję w żadnym sądzie, ale próbuj :))))))))
Dobrze , nie noś i najpierw spraw bym do niego trafił. Dasz radę? :)

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Marcelina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marcelina
Chciałam jeszcze napisać coś Szuwarkowi za co ma prawo się obrazić.
 Ana jest dobra, ale ta zła atlantyda ma na nią taki zły wpływ. ..Gdyby nie Atlantyda byłaby dawną Aną....prawda Szuwarku?
1 ... 3456789