Kolejne oszustwo skrajnej prawicy

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Jola
Lwiczka9 napisał/a
Ja Perełko tez znalam Ane z Magii..od 8 lat co najmniej....tak,to byla inna osoba...romantyczna i tede....Ale pokazala tylko twarz romansowa do szuwarka a kazda kolezanke gnoiła z błotem jak tylko czuła,ze Szu milo sie odnosi do innych. M.in.mnie tez sekowała:))))
Mysle,ze kamuflowala sie na maksa...a potem jak losy sie odwrocily,wreszcie dzisiaj  pokazala swa prawdziwa twarz.
Ona juz czuje,ze to naprawde koniec jej pobytu na Multi.

Marcin jest cierpliwy, Złoty Chłopak! ;)
Gdyby poświęcał jej więcej zainteresowania nie usunęłaby (co sama przyznała) swojego forum.
Takie nie raz głupoty na jego temat pisze razem z "grupą wsparcia", a teraz oczekuje, że opowie się po jej stronie, bo tak rozumie regulamin, ma służyć głównie jej celom i tylko tutaj.

Kiedyś przynajmniej się kamuflowała, przy prowokatorach z Atlantydy dostała skrzydeł, oni mogą, a ona nie?

Ad autorytetów, ale to chyba jednak jest jak napisała Perełka, dojrzałości emocjonalnej nie zdobywa się na romansach! :)
.-6

[...]

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
Ana napisał/a

Trzeba mieć mocny kręgosłup moralny, aby zachować się tak jak ja się zachowałam, uczcie się ode mnie.
Trollowania i obłudy?

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Marcelina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
To jak to możliwe, że zdegustowana cię podpuszcza, a ty jej się tłumaczysz?
Ty sprowokowałaś tę zabawę kłamczucho

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .-6
" ana " nudna jesteś i męcząca,
ty ciągle wałkujesz to samo,
pani juz dziękujemy

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Marcelina
 Darrio, aby bym z tobą poćwiczyła karate

Re: KOLEJNE OSZUSTWO SKRAJNEJ PRAWICY

Ryo2 napisał/a
Trollowania i obłudy?

Widać Ana ma dwa kręgosłupy moralne i jeden o drugim nic nie wie.
Dlatego czasem nie wie co sama pisze, bo niby skąd! :DD