Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jola
Ryo2 napisał/a
Miłość rozpala me serce wielce
Gdzieżeś ty luba
Sopot czy Kielce (o ile w Kielcach są plaże )
Wrzaski turystów i ciepła plaża
Romantyczny nastrój stwarza
Szumią fale
Ktoś pije "Ale"
Pewna para obgryza
kurczaka kości
Patrzą na siebie wzrokiem pełnym miłości
Ona to ich serca zniewala
Podczas gdy kurczak
Po żołądkach się wala
Wietrzyk znad morza powiewa
Na głowie usiadła mi mewa
Turyści rzucają do wody kości
Mewa tymczasem
Gniazdo se mości
I patrzę w dal
Wytrzeszczam gały
Chlusnęła fala
Mokry jestem cały
Wzdycham tylko tęsknie do Ciebie
Z głowy mi spadło jajko mewie
Usmiech nie schodzi z mego lica
Na kolację bedzie jajecznica

Nie mogę wyjść z podziwu! :D
Trzeba uwiecznić! ;)):P

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Jola napisał/a
Nie mogę wyjść z podziwu! :D
Trzeba uwiecznić! ;)):P
Taki już urok poezji romantycznej. Chwyta za serce i wzrusza do łez .  A jak przeczyta ją ktos o tak wrażliwym serduszku jak Twoje to mogę sie tylko cieszyć że tak Ci się spodobało :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
I tak oto zostałeś naszym nadwornym forumowym poetą. Gratuluję!

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Jolu, to nie mogło być na forum Any bo ja tam nie wchodziłam ani razu - a myślałam, że tylko ja mam kłopoty z pamięcią
A "incydenty" są najklawsze, bo jest co wspominać :) A najfajniejsze z "incydentów" to są wywrotki - oczywiście jak nie moje

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus napisał/a
I tak oto zostałeś naszym nadwornym forumowym poetą. Gratuluję!
Ach dziękuję dziękuję, co prawda nie wiem czy godnym jest tego tytułu ale why not :D

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Nie dziękuj, ten tytuł Ci się należy i kropka :)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Leciałem sobie moją rakietą
Gdy ktoś mi powiedział że jestem poetą
Nadąłem się cały
Dumny i blady
Będę tu błyszczeć !
Jak dwie supernove
Gdy wtem wleciałem
W pole asteroidowe
Wszędzie kamulce
Zaklałem sobie
Co do cholery
Złapałem za stery
i skret na lewicę
Wszak jestem poetą
Rymami zachwycę
Właczyłem głośniki
W kosmos poszły rymy
Na zewnątrz gruz mą publicznością
Sterowałem rakietą z gracją
I doskonałością
Recytowałem dalej
Przejęty cały
Od mocy moich rymów
Popękały skały
Droga oczyszczona
Przede mną niczym wstęga
I tako rzekłem sobie
Poezja to potęga

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
:DDD Czekaj, zaraz i ja coś "podniosłego" napiszę, daj mi chwilę...
1 ... 12131415161718