Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
Wiedziałam:)...ze czytasz...kurna ja ostatnia co czytałam...to o Billy idol...piłka jak piłka...ja ogladne ich na mistrzostwach...te testy teraz mnie nie interesują...i na ten mecz u mnie nie pójdę...bilety pewnie i tak już wyprzedane...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

No Wenus to dziekuje,moze i mi bedzie dane:) A ten kanał Augustowski to priorytet na mojej liscie...Pojedyncze kajaczki spacerowe,wow,nie wiedzialam...Dzieki! I zycze cudownej wyprawy! Juz zazdroszcze! u nas na Pomorzu a niedaleko na kaszubach tez sa piekne trasy kajakowe...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Ja w Augustowie jeszcze nie byłam, to będzie mój pierwszy raz :) A do kajaków zachęcam, tylko uważaj, bo jak raz spróbujesz to się wciągniesz ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
mało ostatnio czytam Hienko,zmuszam sie...zasypiam...dzis w dzien spalam 2 godziny,ten upal tak dziala...O Billy? Holiday? czytalas...Zapytaj o bilety,ciekawa jestem....Moze sie wybierz,co ci szkodzi?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Widzisz...to może było to tez  w tym samym czasie?...z tym zakazem podlewania to ja kolei nie wiem...ale wtedy było gorąco chyba w całym kraju...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Możliwe, że to wtedy było, tak by mi pasowało 3 -4 lata temu. Prąd też im wyłączali ale mają swoje agregaty prądotwórcze, takie na ropę. No bo jak 50 krów ręcznie wydoić? Tak samo mleko musi być w chłodni bo by skisło w taki upał.

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ja czytam pierdoly w necie:))...billy idol...o holiday oglądałam film kiedyś...u mnie już fajne powietrze ochłoda...ja bym wskoczyła do morza na twoim miejscu;)...zobaczę z tymi biletami...a tu masz piosenkę może ci się przypomni?...https://m.youtube.com/watch?v=dw1oM7LBbxE

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

No to przechlapane mieli...a kiedy ostatnio był deszcz u ciebie?...
1 ... 10111213141516 ... 18