Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Ryo2
Jola napisał/a
Aaa, super sygnaturka ha ha, co za menu spada Ci na loczki?
Jajo , a w zasadzie dwa  , sadzone :D

Ale to ponoć dobre na włosy jest ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Aha...a byłeś już wogole w Azji?...te fugu chyba kiedyś obiło mi się o uszy...ja narazie,
tam się nie wybieram...ale gdybym tam była to z chęcią poprobowalabym tej kuchni...pewnie lepiej smakuje tam na miejscu...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Tak z woda niema żartów jak jest burza....u mnie leje właśnie...fajny link mi dałaś...
nie widziałam tego do tej pory...na forum cisza chyba patrzą się na mecz?...

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Lwiczka9
Zgadza sie Hienko..mecz..:)ave..U nas cieplo,nie pada..

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
U mnie susza, trawa już trzeszczy pod klapkami :/ Nie oglądałam meczu tylko po raz enty "U Pana Boga w ogródku"

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

A wiesz Jolu, że odnoszę wrażenie jakbyśmy już kiedyś odbyły podobną rozmowę - pamiętam tego Twojego mundurowego w kajaku :)))
W Augustowie będę jako opiekun i trochę się tego obawiam, w końcu bierze się odpowiedzialność za kogoś. Co prawda ludzie już prawie dorośli, ale jednak różnie to bywa, różne głupoty czasem przychodzą w tym wieku do głowy. Jeszcze coś niecoś pamiętam jak to było w tym wieku ;)

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

da®®io
hej, a miałaś takie przygody?

Re: Jak i gdzie chcielibyśmy spędzić wakacje, urlopy, czas słonecznego lipca i sierpnia! :)))

Wenus
Cześć :) Takich nie ale zdarza mi się niechcący "zaparkować" w trzcinach i trzeba kajak ręcznie wypychać :)
1 ... 78910111213 ... 18